شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ایکو تارا V4 LX
با قیمت 681.434.700 تومان معرفی شد

ایران خودرو با آغاز فروش V4 LX مشخصات این محصول جدید خود را اعلام کرد. بر اساس اطلاعات بدست آمده این محصول جدید ایران خودرو تفاوت قیمتی با تارا V4 نداشته و با همان قیمت 681 میلیون و 434 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود.

 

ایکو تارا V4 LX به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که توان تولید 113 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 144 نیوتن‌متر را دارا است. همراه این پیشرانه برای ایکو تارا V4 LX جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته استفاده شده است. علاوه بر این مشخصات فنی حداکثر سرعت این محصول ایران خودرو 190 کیلومتر بر ساعت است.

 

بر اساس کاتالوگ منتشر شده از سوی ایران خودرو، تارا V4 LX در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 7.29 لیتر بنزین می‌سوازند و برای این خودرو گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کلیومتر در صورتیکه هر کدام زودتر موعد آن برسد در نظر گرفته شده‌است.

 

ایکو تارا V4 LX به تجهیزات رفاهی و ایمنی ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم ترمز ضر قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل کشش، 4 عدد کیسه هوای ایمنی برای راننده، سرنشین و فضای جانبی، فرمان برقی با کلید‌های کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع برقی، سیستم مولتی‌مدیا با قابلیت میرورلینک، چراغ روز، سیستم روشنایی مشایعت تا در خانه، مه شکن‌های جلو و عقب، فرمان قابل تنظیم در دو جهت، استاندارد عابر پیاده، صندلی راننده 6 جهته برقی، صندلی سرنشین 4 جهته برقی مجهز به تنظیم گودی کمر، صندلی عقب تاشو، صندلی گرمکن راننده و سرنشین جلو، سیستم راهنمای تعویض دنده، سانروف برقی، باز شدن صندوق عقب با پا، آنتن کوسه‌ای و برف‌پاک کن ژله‌ای مجهز است.

 

از تفاوت‌های نسخه LX با نسخه معمولی در ایکو تارا V4 صندلی برقی سرنشین و تنظیم گودی کمر راننده می‌توان اشاره کرد. گفتنی است تارا V4 نسخه اتوماتیک ایکو تارا بوده که پس از تکمیل تعهدات ایران خودرو جایگزین نسخه ابتدایی ایکو تارا اتوماتیک شده و از تفاوت‌های آن با نسخه اولیه نیز می‌توان به تغییر گرافیک چراغ عقب، تغییر رودری‌ها، چراغ خوش‌آمدگویی، آنتن کوسه‌ای، تغییر دسته دنده، سانروف برقی و بدون کلید اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه