شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - گریت وال شانهای کانن
 
شانهای کانن، با سه پیشرانه به بازار می‌آید

 

در نمایشگاه هفته گذشته چنگدو چین، شرکت گریت‌وال از جدیدترین پیکاپ خود با نام Shanhai Cannon رونمایی کرد. این شرکت امیدوار است که با عرضه این محصول بتواند از بازار شلوغ و پر درخواست پیکاپ‌ها سود کافی ببرد.


گریت وال Shanhai Cannon را با سه پیشرانه به بازار عرضه خواهد کرد. اولین پیشرانه مورد نظر این شرکت از نوع 2 لیتر توربو هایبرید است که اطلاعات آن مشخص نشده است. پیشرانه بعدی از نوع 2.4 لیتر توربو دیزل با 183 اسب‌بخار قدرت و آخرین نمونه از نوع شش سیلندر 3 لیتر با 348 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.


ابعاد Shanhai Cannon در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 5440، 1991، 1924 و 3350 میلیمتر است. فضای بار Shanhai Cannon 1500 میلیمتر طول، 1520 میلیمتر عرض و 500 میلیمتر ارتفاع دارد که با 18 نقطه برای گره زدن طناب فضایی بسیار مناسب را برای خریدار به ارمغان می‌آورد.

 


با نگاه به طراحی خارجی پیکاپ Shanhai Cannon به خوبی شباهت آن را با شاسی بلند تانک 500 می‌توان متوجه شد. چراغ‌ها، جلوپنجره بزرگ کرومی و سپر برجسته این پیکاپ به خوبی یادآور همتای شاسی بلند گریت‌وال است. نکته بسیار جالب و تحسین برانگیز این پیکاپ درب حوضچه بار آن است که می‌توانند مانند دیگر پیکاپ‌ها به صورت تاشو باز و بسته و یا از وسط به دو قسمت تقسیم شود و مانند درب کابینت باز شود.


از آنجایی که گریت‌وال Shanhai Cannon را به عنوان لوکس‌ترین پیکاپ خود می٬داند، داخل کابین بسیار شیک و لوکس طراحی و ساخته شده است. برخی از ویژگی‌های این کابین شامل نمایشگر دیجیتال بزرگ و لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، روکش چرم دو رنگ ( آبی-سفید)، تزئینات چوبی و تنظیم برقی ردیف دوم اشاره کرد.
جزئیات قیمت و زمان عرضه این پیکاپ منتشر نشده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه