شبکه‌های اجتماعی

Automobile Farsi - 2023 GAC M8
Automobile Farsi - 2023 GAC M8
رقیب بیوک GL8 با جلوپنجره بسیار بزرگ

 

GAC نسل دوم M8 را با تمرکز بر روی فضای مناسب، فناوری بالا و لوکس بودن با پیشرانه‌های بنزینی، هایبرید و پلاگین هایبرید معرفی کرد. این کمپانی قصد دارد تا با بیوئیک GL8 به رقابت بپردازد.


M8 مانند نمونه کانسپت اسپیس که چند ماه پیش معرفی شد آینده نگرانه نیست اما نسبت به نسل قبلی خود بسیار لوکس‌تر و جذاب‌تر شده است. جلوپنجره کرومی بزرگ جلوبا آرم گک که Soaring Wings 2.0 نام دارد مانند لکسس طراحی شده تا جلوه‌ای منحصر به فرد داشته باشد. چراغ‌های L مانند جلو که در ترکیب با لوپنجره نازک به نظر می‌رسند نیز از پژو و طرح نیش شیر این شرکت الگو برداری شده تا به این چهره لوکس کمی روح اسپرت ببخشد.


نمای جانبی M8 مانند دیگر ون‌ها، از چرخ‌های قطر کوچک همراه با لاستیک‌های فاق بلند، درب‌های کشویی و پنجره‌های سر تا سری بزرگ استفاده می‌کند. تنها نکته این نما رکاب اسپرت و خط برجسته‌ زیر درب‌ها خواهد بود که باعث پستی و بلندی این قسمت شده است. نمای عقب نیز مانند نمای رو به رو دارای چراغ‌های LED و L مانند بر روی درب بزرگ با خطوط شکسته است که به یکدیگر متصل شده‌اند. ادامه رکاب جانبی به زیر سپر عقب می‌رسد و تشکیل یک لیپ می‌دهند که خروجی‌های اگزوز نیز در همین قسمت جانمایی شده‌اند. از نظر ابعاد این مدل از نمونه قبلی با ابعاد 5212، 1893، 1823 و 3070 میلیمتر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور بزرگ‌تر است.


داخل کابین M8 تغییرات به اندازه‌ای چشمگیر هستند که اگر نابینا هم باشید باز می‌توانید آن را حس کنید. همانطور که بالاتر اشاره شد، تمرکز این شرکت بر روی مسائلی همچون لوکس بودن، فضای کافی و فناوری بالا بوده است که به وضوح آن را مشاهده خواهید کرد. برجسته‌ترین تغییر، وجود نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 14.6 اینچ و نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچ پشت فرمان است.

 


مانند بسیاری از ون‌ها کنسول میانی M8 بالاتر از حد معمول قرار گرفته تا سرنشین و راننده فضای مجزا داشته باشند. بر روی این قسمت لیور دنده قرار گرفته که به واسطه کریستال نورانی رنگ مرکز آن فرم بسیار جدیدی دارد. رنگ نور لیور دنده با تغییر امبینت لایت کابین تغییر پیدا خواهد کرد. برای کابین دو تم رنگی وجود دارد که یکی از آنها مشکی و سفید و دیگری با نام رویال اپرا ترکیبی از طلایی و قرمز است. گلدوزی یا طرح چرم نیمه آنیلین پشتی صندلی‌ها و رودری‌ها از Cantonese embroidery الهام گرفته شده و مانند یکدیگر هستند. چیدمان صندلی‌ها به لطف ردیف سوم تاشو و ردیف دوم کشویی می‌تواند تغییر پیدا کند و از یک ون 7 نفره به اتاق جلسه 4 نفره تغییر شکل دهد.


این شرکت از جزئیات قوای فنی M8 اطلاعاتی منتشر نکرده است و گفته می‌شود که امکان دارد از پیشرانه‌های نسل قبلی برای آن استفاده شود. نسخه‌های هایبرید از سیستم الکتریکی تویوتا استفاده خواهند کرد.


این شرکت امید بسیار ی به نسل دوم خودرو خود دارد. نسل اول که از سال 2017 تا 2022 تولید شد توانست 200 هزار دستگاه در این سگمنت به فروش برساند. M8 جدید از نوامبر وارد بازار چین خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه