شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جتور X70 پرو
جتور X70 Pro با تغییرات اندک به بازار می‌آید

 

چری اخیرا اعلام کرده است که، جتور نسخه Pro مدل X70 را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. مدلی که مشاهده می‌کنید فیس‌لیفت دیگری از جتور X70 محسوب می‌شود که تغییرات خارجی و داخلی کمی را به خود می‌بیند. در لاین آپ جتور X70 مدل‌های Jetour X70S, Jetour X70S EV, Jetour X70 Coupe, Jetour X70M, Jetour X70 Plus قرار دارد که مدل Pro به آنها اضافه خواهد شد.


برای درک بهتر این خودرو را با جتور X70 Plus و یا همان فیدلیتی پرستیژ که به زودی به بازار ایران عرضه می‌شود مقایسه خواهیم کرد. نمای رو به رو با کوچکتر شدن جلوپنجره هشت ضلعی و تغییر مش آن شروع می‌شود. نمونه قبل فیس‌لیفت از جلوپنجره‌ای بزرگتر با خطوط افقی کروم بهره می‌برد که بالای آن نیز از نوار تزئینی به همین جنس استفاده شده بود. دیگر تغییر این نما مربوط به چراغ‌های روی سپر می‌شود که در نسخه قبل فیس لیفت به صورت ساده با قاب کروم در این فضا قرار گرفته بود اما حالا این چراغ‌ها در مرکز ورودی هوا فیک با تزئین قرمز رنگ قرار گرفته‌اند که توسط یک قطعه افقی تیره به یکدیگر متصل شده‌اند. این قطعه عملا جلوپنجره و زیر سپر را از یکدیگر جدا می‌کند. مجموع این تغییرات، X70 Pro را خشن‌تر و اسپرت‌تر از نمونه قبلی نشان می‌دهد.

 


تنها تغییری که نمای جانبی و عقب جتور X70 پرو به خود می‌بیند، کاور پلاستیکی با تزئین قرمز رنگ محسوب می‌شود که دور گلگیر‌ها، زیر درها و سپر عقب را فرا گرفته است. از نظر ابعاد نسخه Pro مانند Plus 4749 میلی‌متر طول، 1900 میلی‌متر عرض، 1720 میلی‌متر ارتفاع و 2745 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.


داخل کابین جتور X70 پرو نسبت به پلاس تغییراتی دارد که می‌توان به کنترلر‌ها و خروجی تهویه مطبوع، کنسول میانی و صد البته رنگ بدنی آن اشاره کرد. این خودرو نیز در دو نسخه 5 و 70 نفره با قابلیت خوابندن ردیف دوم عرضه می‌شود.


جتور تغییری در قوای محرکه ایجاد نکرده و همچنان این خودرو از دو نمونه 1.5 لیتر توربو با 144 اسب‌بخار قدرت و 1.6 لیتر توربو با 187 اسب‌بخار قدرت که به ترتیب به گیربکس 6 سرعته و 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه متصل می‌شود بهره می‌برد.

نظر دهید


در همین زمینه