شبکه‌های اجتماعی

کراس اوور 11هزار دلاری وولینگ
Automobile Farsi - Wuling Asta

وولینگ آستا معرفی شد


هر چند مهم‌ترین تولیدات وولینگ، خودروهای تجاری سبک این شرکت است و عنوان پرفروش‌ترین خودروهای این سگمنت در دنیا سال‌ها به محصولات وولینگ تعلق داشته، اما شهرت جهانی این برند از زمانی آغاز شد که هونگ‌گوانگ مینی EV را وارد بازار کرد. یک خودروی الکتریکی ارزان قیمت که از نظر فروش تسلا را کلافه کرده است. حالا وولینگ در حال گسترش‌ خودروهای سواری خود است و در جدیدترین اقدام، کراس‌اوور آستا را معرفی کرده است.

 

وولینگ آستا یک کراس‌اوور نه چندان گران است که خریداران جوان این سگمنت را هدف گرفته است. طراحی کلی خودرو ساده و مینیمال است، اما زنگ آمیزی متفاوت بدنه و سقف، استفاده به اندازه از تزیینات کرومی، زوایای تیز و جوان و همچنین طراحی زیبای LEDهای روشنایی روز که چندان بی شباهت به محصولات پژو نیست، آن را به خودرویی ساده اما جذاب تبدیل کرده است.


هر چند جسارت خاصی در طراحی وولینگ آستا دیده نمی‌شود، اما احتمالا همین محافظه‌کاری در طراحی موجب می شود نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. طول، عرض و ارتفاع وولینگ آستا به ترتیب 4595، 1820 و 1740 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن به 2750 میلی‌متر می‌رسد.


کابین پنج نفره وولینگ آستا نیز با استفاده از خطوط و فرم‌های ساده طراحی شده است. استفاده از تم دور رنگ در کابین نیز دیده می.شود. یک نمایشگر 10.25 اینچی برای اطلاعات سرگرمی بالای داشبورد تعبیه شده است. وجود آپشن‌هایی مانند صفحه کیلومتر دیجیتالی، سانروف پانورامای 1002 در 800 میلی‌متری و نورپردازی مخفی کابین در کنار تزیینات چوبی، فضایی مدرن و دلنشین ایجاد کرده است.


در بحث قوای محرکه، وولینگ آستا به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 145 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به یک جعبه دنده دستی و یا یک نمونه CVT متصل می‌شود که یکی از آن‌ها می‌تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 10.6 ثانیه‌ای را برای این خودرو به همراه داشته باشد.


پنچ تیپ تجهیزاتی برای وولینگ آستا در نظر گرفته شده که بین 10800 تا 15400 دلار قیمت دارند. وولینگ از سرمایه‌گذاری مشترک سایک موتور چین و جنرال موتورز آمریکا تشکیل شده است.

 

نظر دهید