شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری فالوین A9
اولین سدان از سری فالوین

 شرکت خودروسازی چری اخیراً تصاویری رسمی از نسخه تولیدی نهایی فالوین A9 منتشر کرده است. طراحی کلی این خودرو نسبت به نمونه کانسپت تغییرات چندانی نداشته و همچنان همان جلوه چشم‌نواز را حفظ کرده است. با این حال، در جزئیات ظاهری و پیشرانه تغییراتی ایجاد شده که این خودرو را جذاب‌تر کرده است.

 

مشخصات سدان چری فالوین A9

جلوپنجره ستاره شکل که امضای طراحی این خودروست، حالا با لوگوی چری یکپارچه شده و همچنان در مرکز توجه قرار دارد. چراغ‌های جلوی براق و سپر اسپورت، ظاهری تهاجمی به فالوین A9 بخشیده‌اند. در نمای جانبی، خط سقف روان و رینگ‌های بزرگ چند پره به چشم می‌آیند و نشان AWD حک شده بر روی بدنه، به سیستم چهارچرخ محرک این خودرو اشاره دارد.

در قسمت عقب هم، چراغ‌های عقب و اسپویلر فعال به همان شکل نمونه اولیه دیده می‌شوند. زیر کاپوت، فالوین A9 به یک سیستم هیبریدی پلاگین مجهز خواهد بود که ترکیبی از قدرت و مصرف سوخت بهینه را ارائه می‌دهد. فالوین A9 اولین سدان زیر برند فالوین است. این خودرو دارای قابلیت‌های کمک رانندگی خودران سطح 3+، برد پیمایش تمام برقی 200 کیلومتر و برد پیمایش جامع 1400 کیلومتر است.

پیش‌بینی می‌شود چری فالوین A9 اوایل سال 2025 روانه بازار شود و با طراحی زیبا، فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های متنوع، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو را به خود جلب کند.

 

AutomobileFa Chery Fulwin A9 2 14030625

 

سری خودروهای برقی چری فالوین

سال گذشته چری در مراسمی در پکن، برند فالوین را به عنوان سری جدید خودروهای برقی خود معرفی کرد. در این رویداد، علاوه بر رونمایی از سدان فالوین A9، کانسپت شاسی بلند T11 نیز به نمایش درآمد که اخیرا در نمایشگاه چنگدو 2024 نیز حضور داشت.

فالوین که پیشتر در سال 1999 به عنوان اولین سدان چری تولید می‌شد، پس از توقف در سال 2016، اکنون با هویتی تازه در حوزه خودروهای برقی بازگشته است. چری در حال حاضر شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌های فروش و خدمات برای فالوین ایجاد کرده است و  قرار است تا طی دو سال آینده 11 مدل جدید از این سری را روانه بازار کند.

تمام خودروهای سری فالوین به سیستم هیبریدی پیشرفته C-DM مجهز خواهند بود که ترکیبی قدرتمند از موتور بنزینی توربوشارژ 1.5 لیتری ACTECO نسل پنجم چری و گیربکس 3 سرعته DHT است. این سیستم به فالوین عملکردی استثنایی بخشیده است؛ به طوری که مصرف سوخت آن به طور متوسط 4.2 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده و قادر است در مدت زمان 4.26 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

با توجه به این معرفی، چری نشان داده است که به طور جدی به توسعه خودروهای برقی و هیبریدی متعهد است و قصد دارد با سری فالوین جایگاه خود را در این بازار رقابتی بیش از پیش مستحکم کند.

 

AutomobileFa Chery Fulwin A9 3 14030625

 

 

نظر دهید


در همین زمینه