شبکه‌های اجتماعی

نسخه به‌روز شده نسل اول چانگان CS75 رونمایی شد
اتومبیل فارسی - چانگان CS75 جدید

با جلوپنجره بزرگ‌تر و رگه‌های قرمز رنگ

 

 دو سال پیش چانگان CS75 پلاس که در واقع دومین نسل از این کراس‌اوور چانگان بود معرفی شد، اما به موازات آن نسل اول نیز همچنان تولید و به بازار عرضه می‌شد. حالا در نمایشگاه خودروی تیانجین چین نسخه به‌روز شده نسل اول چانگان CS75 معرفی و به نمایش گذاشته شده است.


چهره این کراس‌اوور چانگان تغییر کرده و سپر جلو نو شده و جلوپنجره چانگان CS75 به سبک خودروهای جدید بزرگ‌تر و البته جذاب‌تر شده است. با این حال، هیچ تغییر بصری دیگری به چشم نمی‌آید.

 

از دیگر تغییرات جزئی می‌توان به استفاده از رنگ قرمز و عناصر یک اتومبیل اسپرت اشاره کرد، مسئله‌ کاملا محسوس، استفاده از رنگ قرمز در داخل کابین چانگان CS75 2022 است. علاوه بر قطعه‌های تزیینی قرمز رنگ، چرم سیاه و قرمز سایه دار نیز برای تودوزی این خودرو استفاده شده است. یک نمایشگر 10.25 اینچی نیز بالای داشبورد تعبیه شده است. 

 

پیش از این پیشرانه چانگان CS75 از نوع 1.8 لیتری توربو بود که نسخه به‌روز شده این کراس‌اوور از نوع 1.5 لیتری توربوشارژ BlueCore است. قدرت پیشرانه جدید 180 اسب‌بخار و گشتاور آن نیز 300 نیوتن‌متر است که از نظر اعداد تفاوت چندانی با پیشرانه 1.8 لیتری ندارد. همچنین این اتومبیل تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود و یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر برای آن قابل انتخاب است.

 

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور چانگان CS75 به‌روز شده در چین به بازار عرضه شود، هرچند هنوز قیمت آن مشخص نشده است، اما بعید است تغییر چندانی نسبت به نسخه اولیه داشته‌ و به نظر می‌رسد قیمت آن 16 هزار دلار تعیین شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه