شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید رنو کلیو 2019 معرفی شد

پیش از نمایشگاه ژنو 2019‌

 

رنو به تازگی تصاویرکاملی از نسل جدید هاچ‌بک کلیو را منتشر کرده است که نشان دهنده طراحی جدید و بسیار جذاب این محصول است. این اتفاقی در حالی رخ داده است که حدود یک ماه به آغاز به کار نمایشگاه ژنو 2019 مانده است.

در نگاه اول و بر اساس تصاویر منتشر شده، کلیو این توانایی را دارا است تا شما از خرید فولکس‌‎واگن پولو و فورد فیستا منصرف کند! در طراحی رنو کلیو به جزئیات توجه ویژه‌ای شده و بسیاری از قسمت‌ها از بخش رنو اسپرت الهام گرفته شده‌اند. که از جمله این موارد می‌توان به بال و طرح جلو پنجره کلیو در نسخه جدید RS لاین اشاره کرد. ناگفته نماند که استفاده از رینگ‌های 17 اینچی تاثیر چشم‌گیری بر طراحی بیرونی این مدل داشته است. فهرست به روز رسانی‌های RS لاین با به کار بردن صندلی‌های اسپرت با قابلیت پشتیبانی جانبی بهتر از بدن راننده، پدال‌های آلومینیومی و فرمان با چرم دوزی و لوگو دوگانه RS لاین کامل خواهد شد.


کلیو جدید بر خلاف بسیاری دیگر از اتومبیل‌ها، در نسل جدید با کاهش طول رو‌به‌رو بوده است. طول کلیو جدید به 4048 میلی‌متر رسیده است که 14 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی کوتاه‌تر شده است. در عین حال این نسل با عرض 1798 میلی‌متر، 66 میلی‌متر پهن‌تر از نسخه قبلی است. تغییرات فوق باعث شده است تا حجم فضای بار کلیو از 300 لیتر به 391 لیتر برسد. لازم به ذکر است که ارتفاع کلیو جدید نیز با 30 میلی‌متر کاهش به 1440 میلی‌متر رسیده است.
هنوز جزئیات بیش‌تر و دقیق‌تری از کلیو جدید منتشر نشده است. احتمالا باید برای دستیابی به جزئیات بیش‌تر تا نمایشگاه ژنو 2019 صبر کرد.

نظر دهید


در همین زمینه