شبکه‌های اجتماعی

رنجر راپتور 2019 معرفی شد

رونمایی در بزرگ‌ترین نمایشگاه اروپایی بازی‌های ویدیویی

فورد پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد مدل جدیدی را در نمایشگاه Gamescom که مربوط به بازی‌های ویدیویی است، معرفی کند. محتمل‌ترین گزینه در آن زمان، نسخه اروپایی رنجر راپتور به نظر می‌رسید و اکنون این حدس و گمان‌ها به واقعیت پیوسته‌اند. فورد نسخه جدید پرفروش‌ترین تراک اروپا را در نمایشگاه گیمزکام که در شهر کلن، آلمان برگزار می‌شود، معرفی کرد.
قلب رنجر راپتور جدید، یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری است که به لطف یک جفت توربوشارژر، 210 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر تولید می‌کند. البته اگر این ارقام برایتان آشنا است، باید بگوییم که حق دارید ززیرا نسخه استرالیایی این مدل نیز دقیقا از همین پیشرانه اکوبلو با همین میزان قدرت خروجی بهره می‌برد. حتی جعبه‌دنده نسخه اروپایی نیز همانند همتای استرالیایی خود است که یک 10 سرعت جدید اتوماتیک جدید است که مدل F-150 راپتور هم از آن استفاده می‌کند.
رانندگی این نسخه نیز به لطف سیستم مدیریت سطوح جدید فورد، شش حالت مختلف دارد که شامل شرایط عادی، اسپرت، چمن/سنگ‌ریزه/برف، گل/شن، صخره و حالت مخصوص باجا می‌شود که می‌توان با استفاده از یک کنترل روی فرمان، هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرد.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که فورد چرا از یک فستیوال صنعت بازی برای رونمایی از مدل جدید خود استفاده کرده است؟ دلیل فورد برای انتخاب نمایشگاه گیمزکام این است که رنجر راپتور جدید قرار است در بازی موردانتظار Forza Horizon 4 حضور داشته باشد! این بازی 2 اکتبر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند حدافل تا عرضه رسمی خودرو در اوایل سال 2019، از رانندگی مجازی با آن لذت ببرند.
در دسترس بودن این نسخه در آمریکا هنوز معلوم نیست، اما برخی اسناد داخلی فورد که در اینترنت افشا شده‌اند، از عرضه این نسخه در آمریکا خبر می‌دهند، البته هنوز زمان آن مشخص نیست. مشخصا درباره پیشرانه و قدرت مدل آمریکایی هم اطلاعاتی نداریم، اما گفته شده که فورد یا پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست بنزینی را انتخاب می‌کند، یا یک پیشرانه دیزلی، که با توجه به نگاه منفی موجود در بازار آمریکا نسبت به دیزلی‌ها، گزینه اول شانس بیش‌تری دارد.

نظر دهید


در همین زمینه