شبکه‌های اجتماعی

  • عکاس: عمید ناصر
ون اینرودز بهمن موتور رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنی
اتومبیل فارسی - ون باری بهمن اینرودز

عرضه کارگو ون اینرودز از اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱

 

شرکت بهمن موتور طی مراسمی از کارگو ون جدیدبا نام اینرودز رونمایی کرد.

محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت گفت: «با گسترش خریدهای آنلاین و کسب و کارهای نوین، فروش خودروهای تجاری سبک که برای حمل بار مناسب هستند افزایش یافته است. شرکت بهمن موتور نیز با همین رویکرد و تلاش متخصصان خود، خودرو جدید اینرودز (کارگو ون) برای اولین بار تولید و آماده ورود به بازار کرده است تا جایگزینی برای وانت‌های قدیمی پیش روی مشتریان قرار دهد.»


مدیرعامل بهمن موتور در خصوص برنامه داخلی سازی قطعات خودرو اینرودز گفت: «بر‌اساس سیاست های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به 30 درصد خواهد رسید و براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده در طی سال های آتی با همکاری قطعه سازان کشور درصد داخلی‌سازی اینرودز افزایش خواهد یافت.»

وی ادامه داد: «بر اساس هدف‌گذاری‌ها در سال ۱۴۰۱ سه محصول جدید دیگر به سبد محصولات بهمن موتور اضافه می‌شود.»


ضرابیان در خصوص زمان عرضه اینرودز به بازار گفت: «تولید انبوه آغاز و مجوزهای لازم صادر شده است. انشالله از اوایل اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱ سری اول این کارگو ون به بازار عرضه شود.»

 

 

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های بهمن اینرودز

بهمن اینرودز بر پایه یک شاسی نردبانی با 9 اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون مستقل است و در عقب از فنر تخت غیرمستقل بهره می‌برد. طول، عرض و ارتفاع بهمن اینرودز به ترتیب 4500، 1680 و 2000 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 3050 میلی‌متر اعلام شده است. کابین مسقف اینرودز با محافظ‌های آلومینیومی بار دارای ابعاد 2630، 1480 و 1280 میلی‌متر است که گنجایش حجمی آن برابر با 5.1 متر مکعب است و امکان بارگیری تا وزن 725 با این خودرو وجود دارد.

 

بر اساس آزمایش‌های انجام شده در ایران، مصرف سوخت بهمن اینرودز حدود 8 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی اعلام شده است.

  

AutomobileFarsi Bahman Inroads PanelVan 9

 

بهمن اینرودز به یک موتور 1.5 لیتری (1493 سی‌سی) تنفس طبیعی با کد DK15-06 NA مجهز شده که توان تولید 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به محور عقب بهمن اینرودز منتل می‌شود. بر اساس کاتالوگ منتشر شده از سوی بهمن موتور، اینرودز می‌تواند به حداکثر سرعت 140 کیلومتر بر ساعت برسد که از نسخه‌های عرضه شده در بازارهای شرق آسیا بیش تر است. ترمزهای بهمن اینرودز در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است و به سیستم کمکی ABS مجهز شده است. همچنین برنامه کنترل پایداری ( ESP) و سیستم کنترل کشش (TCS) برای این خودرو در نظر گرفته شده است. بر اساس کاتالوگ‌ بهمن موتور، جرم خالص بهمن اینرودز 1285 کیلوگرم بوده و توانایی حمل بار تا 725 کیلوگرم را دارا است.

 

امکاناتی که در کاتالوگ رسمی بهمن اینرودز درج شده، شامل سیستم مولتی مدیا یا نمایشگر 9 اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع، دوربین دنده عقب و سنسور پارک، دو کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین، چراغ روشنایی روز، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS), سیستم فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه ترمز ضد قفل (ABS) و...است.

 

AutomobileFarsi Bahman Inroads PanelVan 8

 

قیمت و زمان عرضه بهمن اینرودز

فروش ون کارگو بهمن اینرودز از اسفند ماه سال جاری با قیمت 498 میلیون تومان آغاز خواهد شد. بر اساس اعلام رسمی شرکت بهمن موتور در زمان رونمایی، این محصول جدید از اردیبهشت ماه 1401 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. بهمن موتور برای اینرودز 2 سال یا 50 هزار کیلومتر گارانتی و یک سال یا 20 هزار کیلومتر سرویس رایگان در نظر گرفته است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه