شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن توارگ
تنها با پیشرانه 6 سیلندر

 

نسل سوم توارگ سال 2018 معرفی شد و از همان ابتدا این شرکت اعلام کرد این خودرو به بازار آمریکا راه پیدا نخواهد کرد. حالا پس از پنج سال و فروش بیش از 200 هزار دستگاه از این خودرو، فولکس واگن برای دستیابی به سهم بیشتر بازار این شاسی بلند را ارتقا داده است.


برخی از تغییرات فولکس واگن توارگ شامل دو نوار نورانی LED در جلو و عقب، رینگ‌های 19 تا 21 اینچ متنوع برای نسخه‌های معمولی و سایز 22 اینچ برای تریم R و R-Line با روکش خاکستری و لوگو عقب نورانی است. اما اصلی‌ترین تغییر فولکس واگن توارگ چراغ‌های پیشرفته میکرو LED ماتریسی سه تکه L مانند محسوب می‌شود که در پورشه کاین 2024 نیز شاهد آن هستیم. این چراغ‌ها که از هر کدام از 19.216 LED HD تشکیل شده، بدون کوچکترین آزاری برای خودروهای رو به رو می‌تواند مسیری بسیار تاریک را به بهترین نحو روشن کند.


کابین خودرو فولکس واگن توارگ فرم اصلی خود را حفظ کرده اما حالا به صورت استاندارد از Innovision Cockpit بهره می‌برد. نمایشگر هایبرید پشت فرمان حالا جای خود را به نمایشگر دیجیتال 12 اینچ داده تا در کنار نمایشگر 15 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی که وضوح بالا دارد بهترین تجربه کاربری با سیستم ناوبری، پشتیبانی از فرمان صوتی و اپل کارپلی و اندروید اتو را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

 


برخی از ادوات کابین فولکس واگن توارگ تغییر پیدا کرده‌اند و به مشکی پیانویی تبدیل شده‌اند. امبینت لایت ارتقا یافته همراه با نوشته توارگ در قسمت سرنشین، پورت USB-C، نمایشگر هدآپ و سیستم صوتی سفارشی 730 وات Dynaudio از دیگر ویژگی‌های این کابین به حساب می‌آیند.


در لیست قوای محرکه این شاسی بلند، اولین پیشرانه از نوع 6 سیلندر 3 لیتر توربو است که 335 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. دیگر گزینه‌ها شامل نمونه 6 سیلندر 3 لیتر توربو دیزل با 228 و یا 282 اسب‌بخار قدرت و نمونه هایبرید با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر و یک موتور الکتریکی با 375 اسب‌بخار در نسخه استاندارد و 456 اسب‌بخار در نسخه R می‌شود. صرف نظر از پیشرانه‌ها، تمام مدل‌ها از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم 4Motion به صورت استاندارد بهره می‌برند.


فولکس‌واگن این خودرو را در تریم‌های Basic, Elegance, R-Line, R عرضه می‌کند که قیمت آن در آلمان از 69.200 یورو آغاز و تا 93.870 ادامه پیدا می‌کند.
 

نظر دهید


در همین زمینه