شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کادیلاک CT4-V
20اُمین سالگرد سری پرفورمنس

 

کادیلاک سدان‌های پرفورمنس خود را برای سال 2024 به روز کرده است. CT5-Black Wing حالا به صورت استاندارد از سوپر کروز بهره می‌برد که رانندگی و تغییر خطوط اتوماتیک را در برخی از جاده‌های آمریکا در اختیار راننده قرار می‌دهد. این سیستم بر روی خودروهای GM که از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهره می‌برند نصب می‌شود. از نظر ظاهری، نسخه 20اُمین سالگرد از رنگ‌های جدید Velocity Red, Cyber Yellow Metallic, Coastal Blue Metallic, Black Diamond Tricoat ، هدر جدید جلوپنجره و راکر‌های کناری بهره می‌برد که در نمونه استاندارد وجود ندارد. در کابین نیز سیستم ولکام انیمیشنی جدید برای نمایشگر پشت فرمان در نظر گرفته شده است.


CT4-V به غیر از سوپر کروز، از دیگر ویژگی‌هایی که CT5-V دارد بهره می‌برد. پیشرانه این سدان پرفورمنس سایز کوچک از نوع 6 سیلندر توئین توربو است که 472 اسب‌بخار قدرت و 603 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد و یا 10 سرعته اتوماتیک سفارشی این میزان نیرو و گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. سیستم تعلیق Magnetic Ride Control 4.0 به صورت استاندارد و پکیج داون فورس مخصوص سری V به صورت سفارشی بر روی این خودرو نصب می‌شود..


CT5-V با پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر سوپرچارجر عرضه می‌شود که 668 اسب‌بخار قدرت و 893 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند تا قدرتمندترین سدان تاریخ کادیلاک لقب بگیرد. گیربکس 6 سرعته دستی tremec به صورت استاندارد و 10 سرعته اتوماتیک GM Hydra-Matic به صورت سفارشی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.


قیمت CT5-V از 94.690 ونسخه کوچکتر از 62.890 دلار دلار آغاز می‌شود.

کادیلاک CT5-V

 

نظر دهید


در همین زمینه