شبکه‌های اجتماعی

کیا اسپورتیج جدید، رادیکال و جسور
اتومبیل فارسی - کیا اسپورتیج 2022

سه تیزر از نسل جدید کیا اسپورتیج منتشر شد


کیا سه تیزر از نسل جدید کیا اسپورتیج که در سال 2022 وارد بازار خواهد شد، منتشر کرد. کیا با انتشار این تصاویر از رونمایی رسمی این خودرو در ماه ژوئیه خبر داده است.

 

هر چند تصاویر جاسوسی و رندرهای دیجیتالی که بر پایه این تصاویر منتشر شده بود، بیانگر این موضوع بودند که کیا اسپورتیج 2022 شبیه به هیچ یک از پیشینیان خود نیست، این تیزرها درستی این موضوع را تایید می‌کند. نسخه جهانی کیا اسپورتیج جدید در کره جنوبی رونمایی خواهد شد و بر اساس اخبار منتشر شده، کیا نسخه اروپایی این خودرو را در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد.

 

AutomobileFarsi 2022 Kia Sportage 2

 

این گونه که در سه تصویر منتشر شده مشخص است، کیا اسپورتیج 2022 به ویژه در نمای جلو دارای طراحی متفاوتی است. یک جلوپنجره سیاه رنگ بزرگ برای آن طراحی شده که چراغ‌های روشنایی روز آن را در بر گرفته است. این جلوپنجره بزرگ شمایلی تازه از پوزه ببر را به نمایش خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد کیا اسپورتیج 2022 نیز مانند هیوندای توسان از چراغ‌های کوچک و متعدد در نمای جلو استفاده کرده باشد.

 

از دیگر ویژگی‌های طراحی کیا اسپورتیج 2022 می‌توان به اتصال شیشه‌های کناری به شیشه عقب و همچنین چراغ‌های متصل به هم عقب اشاره کرد. در نمای داخلی نیز شاهد استفاده از یک نمایشگر بزرگ خمیده هستیم که پیش از مشابه آن در کیا EV6 به گرفته شده بود. دریچه‌های کولر نیز طراحی متفاوتی از دیگر خودروهای این شرکت دارد.

 

AutomobileFarsi 2022 Kia Sportage 3

 

کریم حبیب، معاون ارشد مدیرعامل و مدیر مرکز طراحی جهانی کیا درباره این خودرو می‌گوید: « با طراحی کیا اسپورتیج جدید ما نمی‌خواهیم تنها یک قدم به جلو برداریم، بلکه می‌خواهیم سطحی کاملا متفاوت از طراحی در کلاس SUV را به نمایش بگذاریم.»

 

جزییات بیشتر در خصوص کیا اسپورتیج 2022 در هفته‌های آتی و همزمان با رونمایی این خودرو در کره جنوبی منتشر خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه