شبکه‌های اجتماعی

آریزو 5 توربو جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟
اتومبیل فارسی - چری آریزو 5 توربو جدید

جزییات تازه از آریزو  5 توربو جدید

 

مدیران خودرو در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از چری آریزو 5 توربو جدید منتشر کرده که به زودی آن را به بازار ایران معرفی می‌کند. چری آریزو 5 نخستین بار در سال 1395 وارد بازار ایران شد و پس از آن نسخه توربوشارژ این خودرو در سال 96 به تیپ‌های قابل انتخاب برای آریزو 5 اضافه شد.


حالا با گذشت حدود 5 سال از نخستین معرفی چری آریزو 5 در ایران، مدیران خودرو تغییراتی را برای این سدان کلاس C تدارک دیده است. تغییراتی که هر چند در نمای بیرونی چندان زیاد نیست، اما در نمای داخلی قابل توجه است.


نمای بیرونی آریزو 5 توربو جدید تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. جلوپنجره این خودرو با تزیینات کرومی بیشتر همراه شده و رینگ‌های 17 اینچی آن دارای طرحی جدید است.


مدیران خودرو در توضیحات این پست آورده آریزو 5 جدید به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک جعبه دنده 9 سرعته CVT همراه شده است. این همان ترکیبی است که پیش از این در آریزو 6 استفاده شده بود. علاوه بر این سیستم‌های اتوهلد و ترمز پارک الترونیکی نیز به تجهیزات این خودرو اضافه شده است.


طراحی داشبورد چری آریزو 5 توربو جدید به کلی تغییر کرده و به آریزو 6 شبیه شده است. یک نمایشگر 8 اینچی در مرکز داشبورد جانمایی شده، تزیینات با طرح فیبر کربن برای آن در نظر گرفته شده و به سیستم فرمان برقی مجهز شده است. علاوه بر این‌ها یک پنل لمسی مانند آنچه پیش از این در آریزو 6 دیده می‌شد، برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع طراحی شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه