شبکه‌های اجتماعی

ایکس 22 پرو قابل اعتمادترین کراس اوور بازار چین شد
اتومبیل فارسی - رتبه ام وی ام x22 پرو در J.D.Power

در رده بندی جدید J.D Power

 

در گزارشی که اخیرا موسسه J.D Power از قابل اعتمادترین خودروهای بازار چین منتشر کرده، خودرو X22 Pro با اختلاف زیاد توانسته مقام اول را از میان برندهای چینی در سگمنت کراس اوورهای کوچک، به دست بیاورد.


رده بندی قابل اعتماد ترین کراس اوورهای چین توسط J.D Power از سال 2010 آغاز شد. این پژوهش با هدف بررسی مشکلات کیفی به وجود آمده در خودروها در مدت زمان 6 ماه، به انجام رسیده است. مدت مالکیت هر یک از خودروها هم توسط مشتریان، بین 13 تا 48 ماه بوده است. میزان قابل اعتماد بودن هر خودرو با بررسی تعداد مشکلات فنی به وجود آمده در هر 100 دستگاه (PP100) سنجیده می شود. طبیعتا هرچه این امتیاز پایین تر باشد، مشکلات فنی کمتر است و خودرو با کیفیت تر خواهد بود.


خودرو X22 Pro با امتیاز عالی 103 PP100، جایگاه نخست را در میان خودروهای هم سگمنت با خود، به دست آورده است. در حالی که میانگین امتیازات برندهای چینی در این کلاس، 143 PP100 بوده است. امتیاز کسب شده توسط X22 Pro در این رقابت، نشان از کیفیت بالای محصولات برند MVM دارد. نسل جدید X22 از سال جاری وارد بازار جهانی شده است.


تاکنون کشورهایی همچون برزیل، شیلی، پرو، عربستان سعودی و چندی دیگر، میزبان X22 Pro بوده اند. در شیلی، مجموع فروش X22 Pro در 9 ماه نخست سال میلادی جاری، این محصول را به دومین خودرو پر فروش در بازار این کشور بدل کرده است. همچنین از ماه ژوئن امسال که پای X22 Pro به برزیل باز شد، تا به امروز، همواره فروش آن با رشد صعودی همراه بوده است. این موضوع نشان می دهد که جوانان برزیلی، استایل جذاب و مدرن این کراس اوور را پسندیده اند.


جلو پنجره کهکشانی، نقطه مشترک طراحی تمام محصولات جدید MVM است. چراغ های LED جلو هم جذابیت چهره X22 Pro را کامل کرده اند. در حالی که خطوط بدنه خودرو نیز، اسپرت و پویا به نظر می رسند. در همین حال، وجود تهویه مطبوع الکتریکی، صندلی های چرمی و فضای جادار کابین به راحتی هرچه بیشتر سرنشینان کمک کرده است.

 

      بخوانید -> قیمت ام وی ام X22 پرو در ایران اعلام شد

     بخوانید -> تست و بررسی ام وی ام X22 پرو در پیست آزادی


علاوه بر آن، X22 Pro در بخش تکنولوژی هم قوی تر از قبل ظاهر می شود. سیستم ESP این خودرو ساخت کمپانی بوش است. نمایشگر 9.0 اینچی HMI تعبیه شده داخل کابین هم امکانات خوبی در اختیار سرنشینان می گذارد.


خودرو X22 Pro در آینده ای نزدیک وارد بازارهای اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان می شود و تجربه راندن یک کراس اوور شیک، امروزی، اسپرت و هوشمند را برای خریداران فراهم می آورد.

 

نظر دهید


در همین زمینه