شبکه‌های اجتماعی

قیمت ام‌وی‌ام X22 پرو اعلام شد
اتومبیل فارسی - ام وی ام X22 پرو رونمایی شد

در مراسم رونمایی رسمی مینی‌کراس جدید مدیران خودرو


شرکت مدیران خودرو شب گذشته طی مراسمی به صورت رسمی از مینی کراس جدید خود به نام ام‌وی‌ام X22 پرو رونمایی کرد.


جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در این مراسم گفت: «چهار سال پیش اسن شرکت تصمیم به عرضه یک مینی‌کراس در بازار ایران گرفت که با استقبال گسترده مشتری‌های ایرانی مواجه شد. شرکت مدیران خودرو موفق شده تا کنون بیش از 50 هزار دستگاه از این محصول به فروش برساند.


طی دو سال گذشته که شرایط بازار ایران با بحران‌های زیادی مواجه بوده، شرکت‌های زیادی این بازار را ترک کرده‌اند، اما ام‌وی‌ام همچنان در این بازار فعال است و توانست در این مدت محصولات و خدمات خود را به مشتری‌های ایرانی عرضه کند. ام‌وی‌ام X22 پرو دومین محصول مدیران خودرو در سال جاری است و تا پایان سال محصولات جدید دیگری را برای بازار ایران رونمایی خواهد کرد. امیدواریم که ام‌وی‌ام X22 پرو بتواند راه نسخه قبلی را با موفقیت دنبال کند.»


ام‌وی‌ام X22 پرو با یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ که توان تولید 102 اسب بخار قدرت و حدود 150 نیوتن‌متر گشتاور را دارد در ایران عرضه خواهد شد. در نسخه جدید، به جای جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک، یک جعبه دنده CVT با شبیه سازی 9 سرعته نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. جعبه‌دنده‌ای که در آریزو 5 توربو جدید هم استفاده می‌شود.

 

      بخوانید -> تست و بررسی ام وی ام X22 پرو در پیست آزادی


از مهم‌ترین تغییرات این خودرو، می‌توان به طراحی دگرگون شده نمای جلو، آینه‌های کناری جدید که با آریزو 5 مشترک است، چراغ‌های دودی عقب، و سپر جدید در نمای عقب اشاره کرد. در نمای داخلی ام‌وی‌ام X22 پرو شاهد طراحی کاملا متفاوت هستیم که بر اساس ارگونومی راننده محور طراحی شده است. در مرکز داشبورد این خودرو یک نمایشگر 9 اینچی لمسی قرار دارد که با سیستم میرور لینک به تلفن همراه متصل می‌شود. همچنین سیستم فرمان برقی، ترمز پارک الکترونیک، اتوهلد و مجموعه‌ای از سیستم‌های الکترونیکی مانند کنترل حرکت در سراشیبی به این خودرو اضافه شده است.


مدیران خودرو فروش ام‌وی‌ام X22 پرو را از امروز، 6 آذر ماه 1400 با قیمت 580 میلیون تومان آغاز می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه