شبکه‌های اجتماعی

قیمت ام وی ام X55 پرو اعلام شد
اتومبیل فارسی - ام وی ام X55 پرو

همزمان با رونمایی در نمایندگی 377 خیری کرج


شب گذشته نمایندگی 377 مدیران خودرو در شهر کرج، به صورت رسمی کراس‌اوور کامپکت این شرکت با نام ام وی ام X55 پرو را رونمایی و قیمت آن را اعلام کرد. این خودرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت به بازار عرضه خواهد شد.


ام‌وی‌ام X55 پرو یک کراس‌اوور جمع جور با ابعاد 4318، 1830 و 1664 میلی‌متر برای طول، عرض و ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن به 2610 میلی‌متر می‌رسد. با این ابعاد رقیب مستقیم ام‌وی‌ام X55 پرو را می‌توان سانگ یانگ تیوولی دانست. مهم‌ترین تغییرات ام‌وی‌ام X55 پرو در نمای بیرونی به بخش جلو بر می‌گردد. در این بخش طراحی چراغ‌ها اندکی تغییر کرده و به تکنولوژی LED مجهز شده است. مجموعه سپر و جلوپنجره نیز بازطراحی شده و امضای این روزهای محصولات مدیران خودرو یعنی جلوپنجره کهکشانی در این بخش خود نمایی می‌کند.


در نمای عقب ام‌وی‌ام X55 پرو نیز طراحی چراغ‌ها کمی تغییر کرده است. قسمت قرمز رنگ چراغ ها که پیش از این C شکل بود، حالا به شکل یک حلقه کامل در آمده است. از دیگر تغییرات نمای عقب ام‌وی‌ام X55 پرو می توان به طراحی متفاوت مجموعه دیفیوزر و سپر آن اشاره کرد.

 


طراحی داشبورد ام‌وی‌ام X55 پرو به کلی دگرگون شده و دقیقا همان چیزی است که در فونیکس تیگو 7 پرو هم دیده می‌شود. تم قرمز رنگ در کابین نیز تکرار شده و بخش‌هایی از داشبورد و صندلی‌ها نیز با رنگ قرمز تزیین شده است. در تکمیل همین ویژگی، تمام چرم دوزی‌های کابین نیز با نخ قرمز رنگ انجام شده است. نمایشگر 10.25 اینچی بالا داشبورد، صفحه کیلومتر 7 اینچی دیجیتالی، پنل لمسی سیستم تهویه و اهرم تعویض دنده الکترونیکی مهم‌ترین ویژگی‌های کابین ام‌وی‌ام X55 پرو به شمار می‌رود.


مدیران خودرو در بخش فنی نیز ام‌وی‌ام X55 پرو را ارتقا داده و یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ که توان تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور دارد را جایگزین نمونه قبلی کرده است. این موتور با یک جعبه‌دنده CVT با شبیه سازی 9 سرعته جفت شده و نیروی آن مانند گذشته به چرخ‌های جلو انتقاب داده می‌شود. موتور کنونی ام‌وی‌ام X55 پرو پیش از این در محصولاتی مانند آریزو 5 توربو جدید، فونیکس تیگو7 پرو و آریزو6 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

 

مدیران خودرو، ام‌وی‌ام X55 پرو را در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت به بازار عرضه خواهد کرد که تنها تفاوت آن‌ها در رنگ آمیزی بدنه است. ام‌وی‌ام X55 پرو اکسلنت با بدنه تک رنگ با قیمت 905 میلیون تومان و ام‌وی‌ام X55 پرو اکسلنت اسپرت با بدنه دو رنگ با قیمت 925 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

 

نظر دهید


در همین زمینه