شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تولید خودرو
در سامانه یکپارچه فروش

 

امکان مشاهده اولویت بندی خودروهای ویرایش شده که مهلت تحویل آنها تابستان ۱۴۰۳ بود فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات نوبت اولویت بندی خود مطلع شوند.


براساس اعلام وزارت صمت روز گذشته امکان مشاهده اولویت بندی خودروهای ویرایش شده که مهلت تحویل آنها تابستان 1403 بود فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه از جزئیات نوبت اولویت بندی خود مطلع شوند.


البته در سامانه یکپارچه درج شده "افرادی که بطور سهوا یا عمدا ویرایش سفارش انجام داده‌اند و برای ثبت سفارش جدید اقدام نکرده‌اند (یا اولویت خود را لغو نموده‌اند)، در هفته آینده پس از بروزرسانی سامانه، اولویت 1403 برای آن کاربر برگردانده می‌شود."


همچنین چنانچه متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد همچنان همان اولویت سال 1403 برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت می‌کند. امکان وجود دارد که این دسته از افراد خودروهای خود را در 1403 زودتر از موعد تحویل بگیرند.

 

نظر دهید


وحیدغلامی
سلام چرا همه اولویت های منو زده عدم تخصیص
صادق پورحسن
حالا که نوبت تحویل خودرو برای تعدادی ازما سال۴۰۳ اعلام شده ازاین بابت به حدکافی متضررشده ایم لااقل آنوقت اتومبیل ماروبه قیمت امسال بدهید تا دوباره متضررنشویم واین کارشما به عدالت نزدیکترخواهدشد
بدشانس
من هیچ اولویتی انتخاب نکرده بودم،دیروز نوبت دنا پلاس از پاییز ۱۴۰۳ شده بود تابستان ۱۴۰۳ پس چرا امروز ۱۹ اردیبهشت دوباره شده همون پاییز ۱۴۰۳ چرا؟