شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پوستر پنجمین نمایشگاه خودرو تهران
لیست شرکت کنندگان اتو اکسپو تهران مشخص شد

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با نام اتو اکسپو از ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه با میزبانی کانون ایران نوین در شهر آفتاب برگزار می‌شود.


این نمایشگاه که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی سال تلقی می‌شود، قرار است میزبان شرکت‌های مطرح خودروساز و واردکننده باشد.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، شرکت های ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو، ماموت خودرو، کوشا خودرو، فردا موتورز، مکث موتور، تیگارد موتور، نامی خودرو، دیار خودرو، نوین ماهان، معین خودرو، ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل، فردا دیزل، سروش دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین خودرو دیزل، کاریزان خودرو، شیران دیزل و وزین پرشیا با ارائه محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

همچنین در این نمایشگاه شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی در حوزه صنایع وابسته خودرو و همچنین سازمان‌ها و ارگان های دولتی، حضور خواهند داشت.

 

کانون ایران نوین به عنوان مجری نمایشگاه تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با استانداردهای جهانی به کار گرفته و در نظر دارد تا بهترین امکانات را برای شرکت‌کنندگان و همچنین بازدیدکنندگان فراهم کند.

 

علاقه‌مندان به این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 صبح تا ۵ بعدازظهر نسبت به بازدید از این رویداد خودرویی در شهر آفتاب اقدام نمایند.

نظر دهید


در همین زمینه