شبکه‌های اجتماعی

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با حضورمعاون وزیر صنعت افتتاح شد
اتومبیل فارسی - چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

با حضور 25 شرکت خودروساز


چهارمین نمایشگاه خودرو تهران امروز آغاز به کار کرد.


چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی خودرو تهران با حضور 25 شرکت خودروساز و رونمایی 14 مدل خودروی جدید در بخش‌های خودروی سواری، کار و تجاری در شهر آفتاب افتتاح شد.


این نمایشگاه امروز از ساعت 11 صبح پذیرای رسانه‌ها بود که پس از افتتاح رسمی‌ نمایشگاه توسط مسئولان، از فردا سه شنبه 27 اردیبهشت به مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان خودرو خواهد بود.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان و دسترسی راحت به این نمایشگاه خبر داد.


عباس تقدسی نژاد با اشاره به اینکه در نمایشگاه خودرو امسال تلاش شده تا مشکل تردد بازدیدکنندگان حل شود، گفت: «امسال به منظور رفاه حال علاقمندان با سازمان اتوبوس رانی برای انتقال بازدیدکنندگان از دو ایستگاه شاهد و حرم امام خمینی (ره) به نمایشگاه و بالعکس هماهنگی‌های لازم انجام شده است. همچنین علاقه مندان برای دسترسی به این نمایشگاه‌ می‌توانند از ایستگاه مترو اختصاصی شهر آفتاب استفاده کنند.»


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ادامه داد: «چهارمین نمایشگاه خودرو تهران‌ جدیدترین دستاوردهای خودروسازان و شرکت‌های فعال در این حوزه را به نمایش می‌گذارد و در واقع تلاش شده تا اشتباهات گذشته در نحوه برگزاری این رویداد به بهترین شکل ممکن برطرف شود و با استفاده بهینه از سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، فضاهای تفریحی برای بازدیدکنندگان مانند برنامه ریزی برای دریفت فراهم شود.»


چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با حضور شرکت هایی چون گروه صنعتی ماموت، گروه خودروسازی مایان، مجتمع صنعتی پلیسان، آتین خودرو دیزل، شرکت دنیای ماموت، مکث موتور، ویرا دیزل، آتین پارت افراز، رخش خودرو دیزل، گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، ایساکو، خودروسازی آذهایتکس، آرین پارس موتور، شایان دیزل، فردا موتورز، ارس خودرو دیزل (آمیکو)، امداد خودرو ایران، بهمن موتور، بهمن دیزل، آپکو، نفت بهران و مهران سرد فعالیت خود را آغاز کرد.


اما امسال برخی خودروسازان مانند گروه سایپا، خودروسازان بم، کرمان موتور، سانیار موتور، پادرا دیزل، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا از حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ انصراف دادند.


بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران برای عموم رایگان خواهد بود و علاقه مندان‌ می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۳۰ اردیبهشت به مدت ۴ روز از ساعت 11 صبح الی 18 عصر از این رویداد بازدید کنند.

 

نظر دهید