شبکه‌های اجتماعی

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو 5 جدید
اتومبیل فارسی - چری آریزو 5 توربو جدید

جعبه دنده جدید برای سدان موفق مدیران خودرو


خودرو آریزو 5 جدید که به تازگی در بازار چین عرضه شده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران می‌شود. آریزو 5 در بازار ایران که به واسطه آپشن‌های کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو توانست جایگاه مناسبی در طی 5 سال گذشته به دست آورد.


مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو 5 توربو جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی های فنی آن را منتشر کرد که شامل موتور 1500 سی سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT 9 سرعته می‌شود. این ترکیب قبلا در بین محصولات شرکت مدیران خودرو در آریزو 6 نیز بکار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

 

AutomobileFari Chery Arrizo5 Turbo FL 1


شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه 1500 سی‌سی توربو طراحی شده توسط شرکت AVL اتریش، در کنار ویژگی‌های گیربکس CVT 9 سرعته جدید مانند: بهینه‌سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روان‌تر و نرم‌تر، رانندگی پر شتاب و هماهنگ تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو نوید می‌دهد. بر اساس لیست آپشن‌های ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو موتور 1.5 لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو 5 جدید 147 اسب بخار نیرو تولید و گشتاور آن 210 نیوتن متر در دور موتور 5500 است.


با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشن‌هایی که در مقالات بعدی معرفی می‌شوند انتظار می‌رود لذت سواری و سطح تکنولوژی به کار رفته در خودرو آریزو 5 جدید، آن را به انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی و امکانات و آپشن‌های به روز هستند تبدیل کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه