شبکه‌های اجتماعی

سفیر محصول خودرو آریزو 5 جدید مدیران خودرو معرفی شد
محمدرضا گرایی سفیر محصول ام وی ام شد

در آستانه عرضه آریزو 5 توربو جدید در ایران

 

محمد رضا گرایی ملی پوش وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران و دارنده مدال طلای المپیک توکیو به عنوان سفیر برند خودرو آریزو 5 جدید انتخاب شد. محمدرضا گرایی در سال 1375 در شهر شیراز متولد گردید و در طول رقابت‌های بین المللی خود توانست 5 مدال بین المللی کسب نماید.


خودرو آریزو 5 جدید که به تازگی در بازار کشور چین عرضه شده است، در ابتدای پاییز 1400 توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود. نسل اول آریزو 5 در سال 1395 با موتور 1500 سی‌سی با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک CVT به بازار کشور عرضه گردید. در سال 1396 شرکت مدیران خودرو با تغییر موتور به 1500 سی‌سی توربو و استفاده از گیربکس CVT توانست جوانانی که به دنبال سدانی پرشتاب و با طراحی مناسب بودند را به سوی خود جذب نماید.


نسل جدید خودرو آریزو 5 جدید با تغییرات متعدد فنی و آپشنی مواجه گردیده است این تغییرات سبب شده است تا این خودرو علاوه بر دارا بودن طراحی به روز مخصوصا در تریم داخلی خودرو بتواند نسبت به نسل های قبل سریعتر و کاراتر باشد. طراحی جدید داشبورد و تریم داخلی که شامل تغییراتی مانند : تریم داخلی به طرح فیبر کربن و استفاده از دیسپلی 8 اینچی و همچنین تغییر دکمه های سیستم ایرکاندیشن به صورت تاچ، کابینی اسپرت و به روز با ارگونومی بالا را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. فرمان برقی با طراحی غربیلک جدید علاوه بر راحتی در مسیرهای طولانی باعث کاهش مصرف سوخت نیز می گردد. یکی از اصلی ترین تغییرات صورت گرفته در آریزو 5 جدید استفاده از ترمز دستی برقی و اتوهلد می باشد که ضمن ایجاد راحتی بالا در ترافیک و کاهش خطای راننده در مسیرهای شیبدار و یا رها شدن پدال ترمز ، در بلند مدت نیز سبب کاهش مصرف سوخت می گردد. . همچنین به عنوان اصلی ترین تغییر صورت گرفته در آریزو 5 جدید می توان به استفاده از گیربکس 9 سرعته CVT جدید در کنار موتور 1500 سی سی توربو اشاه نمود که نسل جدید این خودرو را تبدیل به سریع ترین نسل آریزو 5 نموده است .


در انتها لازم به ذکر است، آریزو 5 جدید با تغییرات فنی و آپشنی قابل توجه با بکارگیری سفیر برندی جوان قصد حضور بیش از پیش در بین جوانانی که به دنبال خودرویی به روز با آپشنهایی کاربردی در کنار پیشرانه ای چالاک هستند را دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه