شبکه‌های اجتماعی

کارگران به حق مجاهدان تولید هستند
اتومبیل فارسی - سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه؛ «روز کارگر» با ارسال پیامی این روز را به کارگران شریف ایران -این مجاهدان راه تولید- تبریک گفته و آرزو کرده است به برکت دعای دست‌های پینه‌بسته کارگران غیرتمند این مرز و بوم در این ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوانِ سلامت بشینند.


 متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوازدهمین روزِ اردیبهشت ماه، به رسم نیکوی هر سال، به احترام و پاسداشت واژگان مقدس کار و‌ کارگر قیام می‌کنیم و می‌ایستیم، تا یادآور ایستادگی، مردانگی و جهاد کارگران شریف و گرانقدر در خاطره‌ ماندگار و تاریخ شریف ایران‌ اسلامی باشد.

یک‌ گام پس از گرامیداشتِ این روز بزرگ، فریضه‌ای مقدس و مهم به نام تولید قرار دارد، ضرورتی انکارناپذیر که کلیدواژه ثابتِ نام‌گذاری این سال‌ها توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تعیین‌کننده راهبردهای امروز و فردای کشور است و تولید تنها با کارگر معنا می‌گیرد.

کارگران به حق مجاهدان تولید هستند و به برکت مجاهدت، تلاش و همت آنهاست که تولیدِ ما در گروه خودروسازی سایپا رونق داشته و جهش آن را در سال جدید دست یافتنی‌تر کرده است.

اینجانب با افتخار، دوازدهم اردیبهشت ماه؛ روز پاسداشت مقام کارگر را به همه جهادگران سنگر کار و تولید، به ویژه همکاران گرانقدرم در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت دعای دست‌های پینه‌بسته کارگران غیرتمند این مرز و بوم در این ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوانِ سلامت، افطار کنند.

 

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

نظر دهید