شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز CLA180
با مدل و برای جانبازان

سایت خودروهای وارداتی ویژه جانبازان به‌روز شده و نشان می‌دهد دو مدل جدید به آن اضافه شده است که مربوط به محصولات مرسدس بنز و ستاره ایران قصد دارد این دو مدل را با توجه به سهمیه جانبازان وارد ایران کند.


تا قبل از این با توجه به سقف 35 هزار دلاری محصولات مختص جانبازان و تخصیص خودروهایی با این سقف قیمتی برای این دسته از متقاضیان حضور مدل‌هایی از ب‌ام‌و، نیسان، تویوتا و رنو قطعی شده بود حالا تازه‌ترین مهمان سامانه خودروهای وارداتی برای جانبازان دو مدل CLA180 و C180 از برند آلمانی بنز است.


اکثر خودروهایی که در سامانه جانبازان بارگذاری شده و کتالوگ آن‌ها منتشر شده با توجه به سقف ارزی برای واردات این خودروهای در مدل‌های پایه به ایران وارد خواهند شد که این دو مدل بنز نیز از این قضیه مستثنی نیستند.


بر اساس اطلاعات منتشر شده بنز C180 به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 170 اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور 250 نیوتن‌متر مجهز است که توان این پیشرانه توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. در کنار این پیشرانه بنزینی، پیشرانه برقی 14 اسب‌بخاری با توان تولید 150 نیوتن‌متر گشتاور تعبیه شده است تا این خودرو به یک مدل هایبرید خفیف تبدیل شود.


علاوه بر این مدل دیگر مرسدس بنز یعنی CLA180 به پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 136 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن‌متر مجهز است که با همان پیشرانه برقی مشابه بنز C180 همراه شده است که توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه توان تولیدی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

نظر دهید


در همین زمینه