شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - خودرو 45
چشم اندار خودرو45 در سال 1402

 

مجموعه خودرو45 در راستای هدف خدمات رسانی به متقاضیان فروش خودرو در بازار و ایجاد بستری امن، سریع و آسان برای معامله خودرو فعالیت خود را از اردیبهشت ماه 1397 آغاز کرده است.


مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ با بیان این مطلب گفت: «در حال حاضر مجموعه خودرو 45 با 20 شعبه در 11 شهر کشور فعال است و 220 همکار ما در مجموعه خودرو ۴۵ تلاش می‌کنند تا فروشنده بهترین روش فروش خودرو را تجربه کند.»


احسان گائینی با اشاره به برنامه‌های آتی مجموعه مطبوع خود برای توسعه فعالیت در کشور، اظهار داشت: «فعالیت ما در خودرو ۴۵ از چندین سال پیش با ارایه خدمات نوین و تکنولوژی محور در زمینه فروش خودروهای کارکرده آغاز شده و توانسته‌ایم در طی این مدت خدمات فروش امن، سریع و آسان خودروهای کارکرده را در کل کشور گسترش دهیم.»


وی درباره چشم انداز خودرو ۴۵ در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: «بر اساس رنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم در سال آینده تعداد شعب خود را از 20 شعبه در 11 شهر به 100 شعبه در 50 شهر برسانیم. همچنین برای افزایش بررسی‌‌های ماهانه 20000 عددی مورد برنامه‌ریزی شده باید تعداد همکاران خود را به 500 نفر افزایش دهیم.»


مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ درباره مزایای رقابتی این مجموعه در مقایسه با دیگر فعالان حوزه خرید و فروش خودروهای کارکرده گفت: «تکنولوژی اختصاصی، تعداد دیلر، زیرساخت مارکتینگ، زیرساخت شعب و فرهنگ برتر از مهم‌ترین وجه تمایز خودرو 45 با دیگر رقبای این بازار است.»


وی در پاسخ به این سوال که خودرو ۴۵ برای فروشندگان خودرو چه منافع و امتیازاتی دارد، اظهار داشت: «شعار خودرو 45 معاملات سریع، ایمن و آسان است که ما برای تحقق این شعار در زمینه معاملات سریع کارشناسی رایگان رنگ، بدنه و فنی، کشف قیمت براساس ارزش روز خودرو، انتقال سند مالکیت و دریافت آنی وجه در یک روز کاری را برای متقاضی ارایه می‌دهیم.»


به گفته گائینی، در مجموعه خودرو 45 معامله خودرو توسط کارشناسان حقوقی انجام شده و خودروها با مجهزترین تکنولوژی روز کارشناسی می‌شوند. همچنین ضمانت 7 روزه کارشناسی با ارائه گزارش سلامت خودرو از سوی خودرو 45 اقداماتی است که برای جلب اطمینان خاطر مشتریان صورت می‌گیرد. همچنین ارایه خدماتی مانند انجام تمامی خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی، تعویض پلاک،انجام مراحل معامله خودرو از کارشناسی تا دریافت وجه تا انتقال سند مالکیت و پشتیبانی 24 ساعته پس از فروش خودرو به منظور تسهیل شرایط معاملات در دستور کار مجموعه خودرو 45 قرار گرفته است.»


وی با اشاره به مراحل فروش خودرو در این مجموعه گفت: «این مراحل شامل پذیرش، کارشناسی رنگ، کارشناسی فنی، تعیین قیمت و امضای قرارداد می‌شود.»


به گفته وی، کارشناسان خودرو45 تلاش می‌کنند تجربه معامله‌ای امن و آسان برای مشتریان رقم زده شود. به گونه‌ای که پس از درخواست فروش خودرو به صورت آنلاین، کارشناسان مجموعه با مشتری تماس گرفته و یک قرار کارشناسی حضوری جهت بازدید خودرو هماهنگ می‌کنند. پس از آن خودرو بر اساس 145 مورد فنی در اتاق نور بررسی و کارشناسی شده و سپس براساس موارد فنی، سال ساخت و مدل خودرو توسط خریداران کشف قیمت می‌شود. پس از کشف قیمت خودرو، یک قرار ملاقات با خریدار هماهنگ می‌شود و تمامی مراحل پرداختی همچون عوارض شهرداری، مالیات، تسویه خلافی و ... توسط کارشناسان پیگیری و انجام می‌شود و کافی است فروشنده با یک امضا در دفترخانه مدارک را به خریدار انتقال داده و یک روز کاری بعد مبلغ خودرو را به صورت نقد دریافت کند.»


گائینی درباره دلایل محبوبیت و مقبولیت خودرو 45 بین مردم و استقبال از فروش خودرو از طریق این مجموعه گفت: «فروش خودرو به صورت سنتی مشکلاتی مانند زمان‌بر بودن پروسه فروش، انجام معامله با افراد ناشناس، عدم کارشناسی خودرو و گزارش سلامت قبل از فروش، امکان کلاهبرداری و وجود ایرادات فنی قبل از معامله خودرو، عدم تعیین قیمت دقیق خودرو و زمان‌بر بودن پرداخت عوارض، خلافی، مالیات و ... را داراست که ما در مجموعه خودرو 45 این مشکلات را مرتفع کرده و نگرانی‌های خریدار و فروشنده را از بین برده‌ایم که این موضوع مهم‌ترین دلیل پذیرش و اعتماد مردم به خودرو 45 است. خودرو 45 در حقیقت یک بنچمارک از نمونه‌های مشابه خارجی برای بازار ایران است تا فروش خودرو را برای مردم آسان کند. این مجموعه دستیابی به سهم 20 درصدی از بازار فروش خودرو را هدف گذاری کرده است.»

 

نظر دهید


در همین زمینه