شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور در آستانه عرضه خودروی برقی / پرسشنامه خودروهای برقی کرمان موتور را پر کنید
اتومبیل فارسی - جک E-JS1 (هاچ‌بک برقی احتمالی کرمان موتور)

جک J4 برقی و جک E-JS1 دو خودروی برقی کرمان موتور 

 

اسفند ماه سال گذشته بود که شرکت کرمان موتور با انعقاد قراردادی با شرکت مپنا، فرآیند طراحی و تولید موتور برقی را آغاز کرد. این موتور قرار است در نسخه برقی جک J4 مورد استفاده قرار گیرد. 

در زمان عقد این قرارداد اعلام شد که نسخه برقی جک J4 که طراحی متفاوتی با نسخه بنزین J4 دارد و فرآیند باز طراحی آن توسط خود شرکت کرمان موتور صورت گرفته است، در 12 تا 18 ماه آینده آماده خواهد شد. 

 

بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت مکو (از زیر مجموعه‌های گروه مپنا) باید 37 هزار دستگاه پک باتری و متعلقات فنی خودرو از قبیل موتور، گیربکس، سیستم شارژ و ... را ظرف مدت 5 سال به خط تولید کرمان موتور برساند. با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، خودرو برقی ساخت کرمان موتور و مپنا، قادر است تا 250 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ بپیماید و تا 160 کیلومتر بر ساعت هم سرعت می‌گیرد.

 

در کنار نسخه برقی جک J4، مدتی است که یک دستگاه جک E-JS1 که یک هاچ‌بک برقی و اقتصادی است در شرکت کرمان موتور رویت شده است و مشغول گذراندن تست‌های فنی است. این مساله نشان می‌دهد که دو خودروی برقی در حال گذاراندن مراحل تست، طراحی و آماده‌سازی فرآیند تولید در خطوط کرمان موتور هستند که به احتمال زیاد در سال 1401 رونمایی و عرضه خواهند شد.

 

با توجه به عزم جدی کرمان موتور برای عرضه خودروی برقی، این شرکت به تازگی پژوهشی را با طراحی یک پرسشنامه آنلاین آغاز کرده است تا به کمک آن دیدگاه و انتظارات مشتریان ایرانی نسبت به خودروی برقی را گردآوری کرده و در آینده برای عرضه خودروی برقی خود، انتظارات و نیازهای مشتریان ایرانی از خودروی برقی را مدنظر قرار دهد.  مخاطبان گرامی می‌توانند با ورود به لینک زیر، نسبت به شرکت در این پژوهش اقدام کنند.

 

  برای ورود به پرسشنامه آنلاین بررسی آینده خودروهای برقی در ایران کلیک کنید.  

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه