شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شک‌موتو X5000
به زودی اجرا می‌شود

 

شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد به زودی محصولات تجاری خود را در بورس کالا عرضه کند.


شرکت آرین دیزل تولیدکننده کشنده شک موتو و کامیونت جک در نظر دارد این محصولات را از طریق بورس کالای ایران در اختیار خریداران قرار دهد.


از مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به محصولاتی چون شک‌موتو X5000، کامیونت جک 6 تن، کامیونت جک 8.5 تن و کامیونت جک 9 تن اشاره کرد.


شک‌موتو X5000 به پیشرانه کامینز ISZ520 مجهز شده که 13 لیتر حجم دارد و از آرایش 6 سیلندر استفاده می‌کند. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو 5 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان و گشتاور این پیشرانه به ترتیب 520 اسب بخار و 2460 نیوتن‌متر است. گیربکس اتوماتیک FAST F16JZ24 با 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را در شک‌موتو X5000 برعهده دارد. بهره‌مندی از گیربکس اتوماتیک سبب خواهد شد تا مشتریان دید مثبتی نسبت به شک‌موتو X5000 داشته باشند.


کامیون کشنده شک‌موتو X5000 هم اکنون به لطف موتور 520 اسب بخاری کامینز خود، قدرتمندترین کشنده در بازار ایران محسوب‌ می‌شود.


از امکانات رفاهی و ایمنی این کامیون می‌شود به مواردی چون سیستم کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری AEBS نمایشگر لمسی 10 اینچی، گرمکن صندلی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل لغزش، کولر درجا، ریتار در 5 مرحله ای هیدرولیک، سامانه هشدار انحراف از مسیر، سنسور باران، بررسی نقاط کور با دوربین 360 درجه تعلیق کابین با 4 بالن، مخازن رزرو باد آلومینیوم، چرخ پنجم با برند JOST، سیستم باد WABCO و… اشاره کرد.


همچنین کامیونت جک را می‌توان از جمله کامیونت‌های موفق شرکت جک معرفی کرد که در ایران توسط شرکت آرین دیزل مونتاژ و عرضه می‌شود. استفاده از طراحی جدید موجب افزایش توان باربری این کامیونت شده است. کامیونت جک به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه، بهترین گزینه برای حمل بار در مسیرهای شهری است.


کامیون جک آرین دیزل به پیشرانه دیزلی 3.8 لیتری مجهز است که میزان خروجی قدرت آن در هر دور موتور 2600 به حداکثر 154 اسب بخار است. گشتاور این کامیونت 500 نیوتن متر گشتاور در محدوده 1200 الی 1900 به دست می‌آید. سیستم انتقال قدرت این کامیونت 6 سرعته دستی است و از ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای بهره می‌برد. کامیونت جک دارای سیستم ضدقفل ABS و سیستم ESC است.


برای اطلاع از جزئیات و آشنایی با مراحل خرید خودروها از بورس کالا به وب سایت آرین دیزل مراجعه نمایید.

 

نظر دهید