شبکه‌های اجتماعی

تحویل جک S5 با موتور جدید به مشتری‌های کرمان موتور
اتومبیل فارسی - تحویل جک اس5 TGDI

کهنه‌کار چینی با تکنولوژی TGDI


کرمان موتور روز گذشته سری نخست نسخه فیس‌لیفت شده جک S5 را به مشتری‌های خود تحویل داد. در این مراسم چهار نفر از مشتری‌های جک S5 با موتور جدید 1.5 لیتری TGDI خودروهای خود را دریافت کردند و و به صورت رسمی تحویل این خودرو به مشتری‌ها آغاز شد.


کرمان موتور نخستین بار جک S5 را در سال 1392 در ایران به نمایش گذاشت. پس از آن نسخه اتوماتیک به تیپ‌های انتخابی مشتری‌های این خودرو اضافه شد و از بهار امسال نسخه فیس‌لیفت شده جک S5 با موتور و چند ویژگی جدید توسط کرمان موتور معرفی شد.

 

      بخوانید -> تجربه رانندگی و بررسی جک S5 با موتور 1.5 TGDI


جک S5 که در این مدت به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی بازار ایران تبدیل شده، در نسخه جدید به یک موتور جدید 1.5 لیتری با فناوری TGDI مجهز شده که علاوه بر ارائه توان بیشتر، موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود تا یکی از اساسی‌ترین مشکلات جک S5 برطرف شود. این موتور توان تولید 171 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیروی آن توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. جک S5 جدید با این ترکیب می‌تواند به سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برسد.


تغییرات ظاهری جک S5 جدید بسیار اندک است. در نمای جلو شاهد استفاده از مجموعه سپر و جلوپنجره جدید هستیم. چراغ‌های LED روشنایی روز نیز در این بخش به صورت استاندارد به امکانات این خودرو اضافه شده است. در نمای عقب اما تغییری چندانی به چشم نمی‌آیند و تنها می‌توان به نشان جدید 1.5 TGDI و تزیینی شدن خروجی‌های اگزوز اشاره کرد.


کرمان موتور جک S5 جدید را با رنگ بندی مشکی – قهوه‌ای برای کابین ارائه می‌کند و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند ترمز پارک برقی، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، آینه‌های کناری برقی همراه با گرمکن و امکان تاشوندگی برقی، سیستم پایس میزان باد تایرها، چهار کیسه هوا، کروز کنترل، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، گرمکن شیشه جلو، دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم‌های کمکی ABS، HBA، ESC، EBD، HDC و HAC ارائه می‌شود.


قیمت شرکتی جک S5 در تاریخ تحویل سری نخست این خودرو به مشتریان 820 میلیون تومان است.

 

نظر دهید


در همین زمینه