شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سامانه خودروهای داخلی
مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو

به گزارش اتومبیل فارسی به نقل از دنیای اقتصاد، تقاضای خودروهای مونتاژی در سامانه کاهش پیدا کرده و مونتاژکاران در حال ارائه طرح‌‍‌هایی برای جذب مشتری هستند.

 

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی درباره آخرین وضعیت عرضه و تقاضا سامانه فروش خودروهای داخلی و مونتاژی گفت: خودروسازان مونتاژی با توجه به افزایش تولید و تنوع سبد محصولات، ظرفیت خالی برای عرضه دارند. مدیر سامانه یکپارچه خودرو بیان کرد: از میان متقاضیان شرکت کرمان‌موتور فقط ۱۵درصد تکمیل وجه انجام داده و ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند و این عدد برای متقاضیان ایلیا موتور ۴۵درصد است.

 

تقدسی اظهار کرد:‌ همچنین از بین متقاضیان سانیار موتور تنها ۵‌درصد برای خودروی تیگارد تکمیل وجه و ثبت‌نام انجام داده‌اند. وی با بیان اینکه تقاضای کاذب در بازار خودرو از بین رفته است، گفت: بنابراین نمایندگی‌های فروش با ارائه شرایط ویژه از جمله فروش اقساطی به دنبال جذب مشتری هستند. مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: با توجه به ظرفیت مازاد هم‌‌اکنون سه خودروساز مونتاژی در حال عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودروهای داخلی هستند و متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو از این خودروسازان که به صورت فروش فوق‌العاده و تحویل سه‌ماهه است، در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

نظر دهید


در همین زمینه