شبکه‌های اجتماعی

اعلام قیمت جدید جک S5 فیس‌لیفت از سوی کرمان موتور - شهریور 1400
اتومبیل فارسی - جک S5 فیس‌لیفت

در آستانه ورود به بازار

 

 

شرکت خودروسازی کرمان موتور قیمت جدید جک S5 فیس‌لیفت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی، در حالی که در شرایط فروش این محصول در تیر ماه 1400، قیمت مصوب 749 میلیون تومانی برای کراس‌اوور محبوب در نظر گرفته شده بود، حال قیمت جدید آن با افزایش 30 میلیون تومانی به 779 میلیون تومان رسیده است.

 

لازم به ذکر است که علاوه بر شرایط فروش تیر ماه 1400 که با قیمت قطعی صورت گرفت، کرمان موتور جک S5 فیس‌لیفت را در اردیبهشت ماه سال جاری نیز به صورت پیش‌فروش با موعد تحویل مهر، آبان و آذر ماه 1400 و دریافت پیش‌پرداخت 350 میلیون تومانی عرضه کرد. 

 

 

       بخوانید >  تجربه رانندگی با نسخه جدید جک S5

 

 

جک S5 فیس‌لیفت نسبت به نمونه فعلی که در بازار کشور موجود است (یعنی نسخه پیش از فیس‌لیفت) دارای سپر جلو، جلوپنجره، ورودی هوا و چراغ‌های مه‌شکن جدید است، اما در نمای کناری و همچنین قسمت عقب خودرو تغیییری نسبت به نسخه فعلی مشاهده نمی‌شود. با انتشار تصاویر این نسخه در فضای مجازی انتقادات بسیاری در مورد طراحی جک S5 جدید عنوان شد و طراحی آن به مذاق بسیاری از مشتریان کرمان موتور خوش نیامده است.

 

در فضای داخل کابین نیز تغییراتی در طراحی کلی، پنل‌ها، فرمان و ... اعمال نشده و تنها قرار است روکش چرمی صندلی‌ها به رنگ ترکیبی مشکی - قهوه‌ای تغییر یابد که البته این مساله در نسخه مورد بررسی هنوز اعمال نشده بود.

  

اما اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین تغییر اعمال شده در جک S5 جدید را باید در تغییر قوای محرکه این کراس‌اوور دانست.

در بخش قوای فنی، جک S5 فیس‌لیفت دیگر از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ فعلی استفاده نمی‌کند و این پیشرانه جای خود را به پیشرانه 4 سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) داده است. این پیشرانه در واقع همان نمونه مورد استفاده در KMC K7 است و توانایی تولید ۱۷1 اسب بخار قدرت در دور 5500 و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور در 1500 تا 4500 دور در دقیقه را دارد و همراه با جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچ عرضه خواهد شد.

 

 

نظر دهید