شبکه‌های اجتماعی

ایران خودرو تا کنون چند دستگاه تارا دنده‌ای و اتوماتیک فروخته است؟
اتومبیل فارسی - ایکو تارا اتوماتیک

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو پاسخ داد

 

 

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از تلاش این شرکت برای صفر کردن تعداد خودروهای کف کارخانه خبر داد و میزان خودروهای ناقص فعلی این خودروسازی را ۷۰ هزار دستگاه به سبب مشکل در تامین قطعات الکترونیکی و قطعات وارداتی وابسته به آن‌ها اعلام کرد.

 

بابک رحمانی، عمده مشکلات خودروهای ناقص را وجود یک مشکل در صنعت خودروسازی تمام دنیا به سبب عدم تامین به‌موقع تراشه‌ها (قطعات) الکترونیکی به سبب مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در دنیا و تعطیلی‌های ناشی از آن دانست.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از ایجاد حدود ۱۰ هزار تعهد (تاکنون) برای خودرو تارا (دستی و اتوماتیک) و آغاز تحویل ۹۰۰ دستگاه از این خودرو در اولین سری از تحویل مدل دستی آن خبر و اطمینان خاطر داد که قطعا به تمامی تعهدات این خودرو عمل خواهد شد؛ ضمن اینکه پس از ایفای تعهدات ایجادشده در مقطع اولیه که طی یک دوره پیش‌فروش شکل گرفته است، در آینده برنامه‌های جدید فروش تارا اعلام خواهد شد.

 

وی در ادامه در مورد هدف‌گذاری تولید تارا گفت: «۵۰ هزار دستگاه، هدف‌گذاری ما در بازار رقابتی است و این‌ که تا چه میزان به این عدد تا پایان سال جاری نزدیک شویم یا فاصله داشته باشیم، به شرایط تولید بستگی خواهد داشت. اما قطعا به تعهداتمان عمل خواهیم کرد. برای خودروی تارا تاکنون برنامه‌های فروش خود را اجرا نکرده‌ایم. در مقطع اولیه که پیش‌فروش صورت گرفت، تعهد ایجاد شد و بعد از آن تعهد جدیدی شکل نگرفت تا تعهدات قبلی محقق شود.»

 

 

نظر دهید