شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رویداد فونیکس NEV
مدیران خودرو برای سال 1403 با دست پر آماده می‌شود

روز پنجشنبه، شاخه خودروهای انرژی نو فونیکس رویدادی را رد خصوص خودروهای پاک مدیران خودرو و آینده این محصولات در بازار ایران برگزار کرد. در این مراسم، آقای شیائو، مدیر برند فونیکس از ورود چهار محصول جدید با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک به بازار ایران خبر داد.


در تالار گفت‌ و گوی فونیکس NEV، مدیر ارشد فونیکس گفت: در سال 2024 برنامه‌های مهمی برای بازار ایران داریم و قصد داریم پنج محصول جدید با انرژی‌های پاک به بازار ایران عرضه کنیم. تیگو 8 پرو پلاگین هایبرید فیس لیفت، تیگو 7 پرو PHEV که بعد در سال جدید رونمایی خواهد شد و در ادامه فونیکس FX تمام برقی و آریزو 8 پلاگین هایبرید نیز به سبد محصولات فونیکس NEV اضافه خواهد شد.

 

AutomobileFa Fownix NEV Event 14021212 004


در بخش دیگری از این رویداد، آقای جوئی محصول فونیکس در مورد رشد خودروهای برقی و هایبرید در ایران گفت: هدف ما این است که خودروهای الکتریکی را وارد بازار ایران کنیم و در این راستا مسئولیت مهمی احساس می‌کنیم و قصد داریم در این توسعه سهم زیادی داشته باشیم.

 

           بخوانید -> فونیکس FX برقی معرفی شد


وی ادامه داد: مشتریان ما از محصولات NEV اطلاعات کمی داشته و آشنایی لازم را ندارند، ابتدا هدف ما این است که آن‌ها را با این محصولات آشنا کنیم. می‌دانیم مشتریان نسبت به تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش این خودروها دغدغه‌هایی دارند که با افزایش آگاهی آن‌ها و همچنین تامین به موقع قطعات این نگرانی دیگر وجود نخواهد داشت. ما به دنبال این هستیم که در بخش خودروهای انرژی نو به رهبر بازار ایران تبدیل شویم و به همین دلیل برای آماده شدن زیرساخت‌ها منتظر نخواهیم ماند و خودمان به فراهم شدن این زیرساخت کمک خواهیم کرد.

 

AutomobileFa Fownix NEV Event 14021212 001


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود زیرساخت‌های لازم برای خودروهای برقی در ایران گفت: خودروهایی با تکنولوژی PHEV برای بازار ایران مناسب‌تر بوده و در حال حاضر با توجه به تعداد جایگاه‌های شارژ این نوع از خودروها که استفاده از بنزین را دارند مناسب‌تر است. معتقدیم فونیکس NEVبیشتر از گذشته در ایران پیشرفت خواهد داشت.

نظر دهید


در همین زمینه