شبکه‌های اجتماعی

فروش چراغ خاموش بهمن دیگنیتی از سوی نمایندگی‌های بهمن موتور بر خلاف تکذیبیه‌ها
اتومبیل فارسی - بهمن دیگنیتی با پلاک ملی در تهران

بهمن دیگنیتی با پلاک ملی وارد خیابان شد

 

 

در واپسین روزهای سال 1399 بود که با انتشار قیمت فروش 760 میلیون تومانی بهمن دیگنیتی، تصاویری از تردد این محصول جدید گروه بهمن نیز با پلاک ملی در خیابان‌های کشور منتشر شد. انتشار این تصاویر که در تعطیلات نوروزی 1400 نیز ادامه داشت شایعاتی را پیرامون آغاز فروش دیگنیتی از سوی بهمن موتور رقم زد.

 

 

      بخوانید >  بهمن موتور کاتالوگ رسمی و مشخصات فنی نهایی دیگنیتی را اعلام کرد

 

 

پس از بروز این حرف و حدیث‌ها، بهمن موتور در اطلاعیه‌ای رسمی در وبسایت خود اعلام کرد که نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال 1400 انجام می‌شود.

مهندس امیر میرمنصف معاون مدیرعامل و رئییس سازمان فروش بهمن موتور در خصوص ثبت نام خودروی دیگنیتی گفت: «اطلاع رسانی شرایط فروش کلیه محصولات گروه بهمن مانند دیگنیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و کانال های رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی صورت می‌گیرد و متقاضیان محترم در صورت تمایل می‌توانند از این طریق پیگیری لازم را داشته باشند. لذا هیچ اطلاع رسانی از طریق شرکت‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی متفرقه مورد تایید نیست.»


مهندس میرمنصف ضمن تکذیب قیمت های ارائه شده در رسانه های مکتوب و مجازی گفت: «هیچ قیمت و شرایط فروشی برای دیگنیتی تا کنون از طریق شرکت مشخص و اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملا بی اساس است، همچنین هیچ حواله فروشی تا کنون صادر نشده است.»

 

 

اما با وجود تکذیبیه بهمن موتور، پیگیری‌های خبرنگار اتومبیل فارسی نشان می‌دهد که همانند برخی دیگر از شرکت‌های خودروساز بخش خصوصی، بهمن موتور نیز پیش از عرضه رسمی دیگنیتی، چند دستگاه از این محصول را در قالب سهمیه نمایندگی به نمایندگان خود تحویل داده و نمایندگی‌های این شرکت نیز نسبت به فروش بهمن دیگنیتی به مشتریان اقدام کرده‌اند. 

بر اساس شنیده‌ها، سهمیه نمایندگی‌ها با قیمتی در حدود 850 میلیون تومان به فروش رسیده است و حال با گشت و گذاری در پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش خودرو می‌توان شاهد فروش بهمن دیگنیتی در بازار آزاد با قیمتی در محدوده 900 میلیون تا یک میلیارد تومان بود. 

 

 

نمونه‌هایی از آگهی فروش بهمن دیگینتی در بازار آزاد:

AutomobileFa Bahman Dignity Sale Ads 19Farvardin1400

 

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که نمایندگان بهمن موتور بر خلاف تکذیبیه‌ و اعلام رسمی، اقدام به فروش این محصول در بازار کرده‌اند و مسلما این اقدام در هماهنگی با شرکت بهمن موتور بوده است. حال باید منتظر ماند و دید بهمن موتور برای این فروش چراغ خاموش از طریق نماینده‌ها چه پاسخی دارد و چرا باید با وجود چنین اقدامی، نسبت به تکذیب آن تلاش شود. بروز چنین مسائلی می‌تواند منجر به عدم شفافیت و از دست رفتن اعتماد مشتریان شود و بهتر است این شرکت به جای متهم کردن رسانه‌ها به انتشار شایعات، از بروز چنین اقداماتی جلوگیری به عمل آورد.

 

به تازگی خبرنگار اتومبیل فارسی نیز تصاویری را از یک دستگاه بهمن دیگنیتی با پلاک ملی در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران ثبت کرده است که این مساله خود نشان دهنده فروش دیگنیتی بر خلاف تکذیبیه‌های رسمی بهمن موتور است.

 

نظر دهید


در همین زمینه