شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - طرح سرویس نوروزی محصولات فردا موتورز
از 10 تا 20 اسفند 1401

 

شرکت فردا موتورز به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402، طرح ویژه سرویس و خدمات پس از فروش محصولاتش را اعلام کرده است. در این طرح مالکان خودروهای FMC می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های فردا موتورز از طرح های تخفیف و رایگان خدمات پس از فروش این شرکت پیش از نوروز استفاده کنند.


این طرح سرویس نوروزی‌ از 10 تا 20 اسفند 1401 در تمام نمایندگی های خدمات پس از فروش فردا موتورز برقرار است و در آن بازدید دوره ای و تست خودرو با دستگاه عیب یاب به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین در ارائه خدمات سرویس های دوره ای، فیلتر روغن و اجرت خدمات با 50 درصد تخفیف به مشتریان اعطا می‌شود.


در حال حاضر شرکت فردا موتورز بیش از 40 نمایندگی در سراسر کشور دارد و تا به امروز چندین هزار دستگاه از خودروهایش را با نشان FMC به بازار عرضه کرده است. در طرح سرویس نوروزی محصولات فردا موتورز به مناسبت آغاز سال 1402، مالکان انواع محصولات تولیدی این شرکت خودروساز خصوصی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، از خدمات رایگان و تخفیف های اعلام شده بهره مند شوند. بدیهی است که شرکت فردا موتورز در ایام نوروز هم کمپین ویژه خدمات رسانی را برای مشتریانش در نظر گرفته و بزودی جزئیات این طرح ها را به مالکان محصولاتش اعلام می‌کند.

 AuotmobileFa Farda Motors Nowruz service 14011214 1

 

نظر دهید