شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تبریز
حضوری جذاب در عرصه خودروسازی

گروه صنعتی فردا با ارائه محصولات مختلف سواری و تجاری در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز از تاریخ 12 الی 15 دی ماه شرکت می کند.
گروه صنعتی فردا که با عرضه محصولات مختلف سواری از جمله فردا 511، SX5، T5‌ و محصول لوکس سوبا M4 و عرضه کشنده های تک محور و جفت محور خود با برند فردا دیزل جایگاه خود را در میان خودروسازان خصوصی تثبیت کرده و طی سالیان اخیر حضور مستمر و مداومی در نمایشگاه های خودرویی داشته است، این بار با نمایش خودروهای جدید وارداتی برخوردار از فناوری‌های پیشرفته و پیشرو حضوری متمایز و پرقدرت را در نمایشگاه خودرو تبریز تجربه خواهد کرد.


این شرکت که با معرفی نسخه هیبریدی خودرو سوبا M4 و عرضه خودرو جیلی آزکارا در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی در ماه های گذشته توجه زیادی را به محصولات خود معطوف ساخته، این بار با عرضه یک خودرو تمام برقی توجه مشتریان و علاقه مندان به خودروهای پیشرفته و جدید در تبریز را به خود معطوف خواهد ساخت.


این روزها که تب و تاب خودروهای برقی در کشور بالا گرفته و خودروسازهای مختلف سعی در نمایش و عرضه خودروهای الکتریکی دارند، فرداموتورز نیز قصد دارد در نمایشگاه خودرو تبریز، خودرو جئومتری C جیلی که یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین خودروهای برقی وارد شده به کشور می باشد و تست های جاده ای آن آغاز شده است را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهد.

 

AutomobileFa FardaMotors In Tabriz AutoShow 14021010 0002



این شرکت کامل ترین نسخه جئومتری C را به ایران وارد کرده که دارای سقف شیشه‌ای با پرده برقی، کنترل سرعت تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دستگیره‌های جمع‌شونده برقی، فناوری LED چراغ‌ها، و تریم داخلی چرم و امکانات متنوع بیشتری می‌باشد. در واقع این خودرو پیشرفته‌ترین خودروی برقی فعلی ایران محسوب می‌شود، زیرا با استفاده از فناوری‌های ولوو و جیلی طراحی و بر اساس استانداردهای اروپایی ساخته شده است.


همچنین در این نمایشگاه شاهد به نمایش گذاشتن کشنده تک محور فردا دیزل با قدرت موتور ۵۶۰ اسب بخار و کشنده جفت محور با قدرت موتور ۵۵۰ اسب بخار در غرفه گروه صنعتی فردا خواهیم بود.


علاقمندان برای بازدید از محصولات گروه خودروسازی فردا می توانند از 12 الی 15 دی ماه به نمایشگاه خودروهای سبك و سنگین اتوشو (تحول خودرو) محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن امیر کبیر مراجعه كنند.

نظر دهید