شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تحویل جتا VS5 و VS7 به مشتریان توسط ماموت خودرو
تحویل 500 دستگاه تا یک ماه آینده

شرکت ماموت خودرو تحویل کراس‌اوورهای وارداتی جتا VS5 و جتا VS7 را آغاز کرد.

شرکت ماموت خودرو که پیش از این نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس‌واگن بوده است، در دور جدید واردات عرضه و فروش محصولات برند جتا را در دستور کار قرار داد. جتا یک شرکت خودروسازی چینی است که در سال 2019 با سرمایه‌گذاری مشترک گروه فولکس‌واگن و شرکت خودروسازی FAW چین تاسیس شد.

 

جتا VS5، جتا VS7 و جتا VA3 سه محصول از این برند بودند که قرار بود توس ماموت خودرو به ایران وارد شوند که بر همین اساس در آبان ماه سال جاری دو کراس‌اوور جتا VS5 و جتا VS7 با قیمت‌های غیرقطعی (قیمت در مبادی ورودی) در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شدند.

شرکت ماموت خودرو پس از اعلام قیمت نهایی 2 میلیارد و 120 میلیون تومانی برای جتا VS5 و قیمت 2 میلیاد و 535 میلیون تومانی برای جتا VS7، موعد تحویل این دو اتومبیل را برای مشتریانی که در سامانه تکمیل وجه کنند 30 روز کاری اعلام کرد و حال اولین سری از محصولات جتا به مشتریان تحویل داده شده است.

 

لازم به ذکر است که حدود 100 دستگاه جتا VS5 و جتا VS7 تا کنون به مشتریان تحویل داده شده و تا یک ماه آینده 500 دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.

جتا VS7 با بهره‌گیری از پلت فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان Allspace) به عنوان یک کراس اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود که حتی در سبک طراحی داخلی آن و خصوصا ادوات داشبورد و پانل مرکزی نیز رد پای فولکس واگن دیده می‌شود. این خودرو مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ فولکس واگن به قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر و همچنین گیربکس 6 سرعته اتوماتیک Aisin است.

 

جتا VS5 نیز که در واقع نمونه‌ای کوچکتر از VS7 (با فاصله محوری و طول بدنه کمتر) است بر اساس پلت‌فرم MQB A1 فولکس واگن (مشابه با مدل T-Roc) توسعه یافته و از نظر فنی نیز مشخصاتی مشابه با VS7 دارد.

 

 

نظر دهید