اتومبیل فارسی - نمایشگاه قطعات خودرو
در اعتراض به عملکرد وزارت صمت

سیداحمد حسینی: دولت باید بداند دوره بهره‌برداری از ثروت اصناف و بخش خصوصی و توهین به آن به سرآمده است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو تهران امروز سه‌شنبه با توجه به دعوت برگزار کنندگان نمایشگاه قطعات خودرو تهران ریاست اتحادیه در این مراسم حضور پیدا کرد و در کنار ایشان نمایندگان دیگر بخش خصوصی نیز حضور داشتند که متاسفانه وزیر با تاخیر ۲ ساعته به محل نمایشگاه آمد و بدون توجه به نمایندگان غرفه‌داران، اصناف و بخش خصوصی و با توجه به تذکر مسئولان امر از حضور ریاست اتحادیه و دیگر نمایندگان بخش خصوصی با بی احترامی برخورد شد و درنتیجه آن در اعتراض به این امر ریاست اتحادیه شأن بخش خصوصی و علی الخصوص اصناف را حفظ کرده و همایش را ترک کرد.

 سید احمد حسینی در حاشیه این مراسم گفت: متاسفانه بخش خصوصی همواره حتی با اینکه هزینه چنین مراسماتی را تامین می‌کنند تا آقایان منت گذاشته و با پول اصناف و بخش خصوصی عکس یادگاری بگیرند حتی حاضر نیستند با درک این امر در یک قاب قرار بگیرند. چطور ممکن است این افراد بتوانند در مردمی‌سازی اقتصاد درست عمل کنند؟

ریاست اتحادیه تاکید کرد: این بخش خصوصی در صنعت قطعات خودرو است که امروز ایران خودرو و سایپا را سرپا نگه داشته‌اند وگرنه این مدیران دولتی چیزی جز زبان انباشته برای صنعت خودرو کشور به جا نگذاشته‌ و آقایانی که امروز در یک قاب با وزیر محترم قرار گرفتند یادمان نرفته جان مردم را بی‌ ارزش انگاشتند.

 سیداحمد حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شرکتی که امروز نمی‌تواند یک‌برنامه افتتاحیه ساده برگزار کند و هزینه‌های هنگفت از اعضای ما دریافت می‌کند چگونه می‌تواند نمایشگاهی در خور بخش خصوصی برگزار کند؟ حال آنکه به وضوح منافعی برای او متصور است که امروز حتی از ثبات مدیریتی نیز برخوردار نیست.

ریاست اتحادیه لوازم یدکی بزرگ‌ترین تشکل بخش خصوصی قطعات خودرو کشور با انتقاد از وزیر محترم گفت: امروز متاسفانه با یک تبختری در بخش دولتی مواجه هستیم که باعث نارضایتی عمومی در بخش صنعت شده است و کسب و کارهای اهل و اصیل را به حاشیه رانده و دست مافیا را باز گذاشته است.

 وی ادامه داد: هنوز بخشنامه خلع و الساعه و شتاب زده وزارت تحت امر ایشان که برای یک مشاور امضای طلایی ایجاد کرده است و موجب قفل شدن تجارت خارجی در بخش قطعات خودرو شده است را فراموش نکردیم و امروز صراحتا مطالبات خود را بیان می‌کنیم اما آقایان برای یک رفت و آمد ساده هم نمایشی عمل می‌کنند و گوش شنوایی ندارند.

 سیداحمد حسینی در پایان اعلام کرد: نتیجه رفتار امروز وزیر محترم و تیم ایشان این شده است که محصولاتی واردات آن آزاد است که نه تنها نیاز کشور و مردم را برطرف نمی‌کند بلکه مواردی است که نیاز طبقه خاصی از جامعه است که مردم به خوبی آنان را می‌شناسند و نسبت به این ظلم که به بدنه اصناف می‌شود نمی‌توانیم سکوت کنیم و توهین به نمایندگان اصناف و بخش خصوصی را تحمل نمی‌کنیم.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی