اتومبیل فارسی - نمایندگی 2109 اتوخسروانی
در منطقه آجودانیه تهران

 نمایندگی ماموت خودرو خسروانی کد 2109 در منطقه آجودانیه تهران آغاز به کار کرد.

مشتریانی که به محصولات جتا شامل مدل‌های جتا VS5 و جتا VS7 و همچنین فولکس واگن ID.4 علاقه دارند می‌توانند به این نمایندگی مراجعه کنند و خودروها را از نزدیک ملاحظه کنند و در طرح های تست درایو این نمایندگی شرکت کنند.

مشتریانی محترمی که قصد خرید دارند نیز می‌توانند به نمایندگی خسروانی مراجعه کنند یا با مراجعه به سایت khosravani.com فرم مربوطه را پر نمایند تا با آن‌ها تماس حاصل شود.

همچنین مشتریان محترم خودروی فولکس واگن ID.4 که در قرعه کشی سامانه یکپارچه خودروهای برقی برنده شدند با مراجعه به این نمایندگی می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کرده و از مزایای نمایندگی بهره مند شوند. 

خرید از نمایندگی نمایندگی ماموت خودرو خسروانی کد 2109 برای مشتریان مزایایی خواهد داشت که شامل حمل رایگان خودرو تا درب منزل مشتری و همچنین گارانتی یک ساله موتور و گیربکس خودرو است. 

در طرح گارانتی یک ساله موتور و گیربکس خسروانی، علاوه بر اینکه خودرو گارانتی اصلی شرکت ماموت خودرو را دارد، موتور و گیربکس آن نیز توسط نمایندگی خسروانی نیز گارانتی می شود. در این گارانتی اگر در مدت زمان یک سال موتور و گیربکس خودرو دچار مشکل یا ایراد فنی شود، خودرو با یک خودروی صفر کیلومتر تعویض خواهد شد.

 


شبکه‌های اجتماعی