شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - افتتاح عاملیت اتوخسروانی برای تیگارد موتور
تیگارد X35 در عاملیت 1113 اتوخسروانی

به گزارش اتومبیل فارسی، شب گذشته اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات تیگارد موتور در داخل تهران افتتاح شد. این نمایندگی اولین نمایندگی تیگارد موتور در داخل شهر تهران تاکنون بوده و اتوخسروانی عاملیت آن را برعهده گرفته است. این نمایندگی به نشانی خیابان شریعتی، بین خیابان‌های ظفر و میرداماد پلاک 1254 ایجاد شده است.

به گفته مدیرعامل تیگارد موتور در سال گذشته تیگارد موتور کار خود را به صورت جدی آغاز کرده و هدف‌گذاری برای سال جاری و آینده تثبیت جایگاه تیگارد موتور با گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرده است که با افتتاح نمایندگی‌های تیگارد موتور در گرگان، تبریز، اهواز و کرمان تا یک ماه دیگر این روند شکل تازه‌ای به خود خواهد گرفت.

علی خسروانی مدیر مجموعه خسروانی در آئین افتتاح اولین نمایندگی تیگارد موتور در تهران گفت: در تهران پنج مرکز و در دیگر نمایندگی‌های اتوخسروانی در دیگر شهرها که شرکت تیگارد موتور درخواست داشته باشد، خدمات ارائه خواهد کرد. عاملیت اتوخسروانی علاوه بر گارانتی ارائه شده از سوی شرکت تیگارد موتور برای تیگارد X35 گارانتی یکساله یا 15 هزار کیلومتر در نظر گرفته که در صورت خرابی در جعبه دنده و موتور خودرو در بازه در بازه یاد شده خودرو تعویض شده و یک دستگاه تیگارد X35 جدید تحویل مشتری خواهد شد.

 

AutomobileFa AutoKhosravani And TigardMotor 003

 

تیگارد X35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم 1.5 لیتر توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.

تیگارد X35 دارای طول، عرض و ارتفاع 4325، 1830 و 1640 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2570 میلی‌متر است. با این حال کابین آن فضایی بزرگ و راحت برای سرنشین‌های هر دو ردیف ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای تیگارد X35 شامل فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سانروف پانوراما، دو کیسه هوا، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه