شبکه‌های اجتماعی

شایعات پیرامون تولید ب‌ام‌و X8 M با قوای محرکه هیبریدی
اتومبیل فارسی - آیا ب‌ام‌و X8 تولید می‌شود؟

یک SUV کوپه با 750 اسب‌بخار قدرت!

تولید شاسی‌بلند ب‌ام‌و X8 هنوز به صورت رسمی تایید نشده و فعلا در حد شایعه است اما شایعات به قدری قوی هستند که نتوان به سادگی از آن‌ها گذشت.

 

ب‌ام‌و X8 به احتمال قوی یک SUV کوپه مانند X6 اما با اندازه‌هایی بزرگ‌تر است. نکته جالب‌تر ماجرا اینجا است که اخباری پیرامون تولید نسخه ام-پاور این اتومبیل نیز به گوش می‌رسد.
بر اساس اخبار منتشر شده یا بهتر است بگوییم بر اساس شایعات، ترکیبی از یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری مجهز به توربوشارژ و یک موتور الکتریکی 200 اسب‌بخاری قوای محرکه X8 M را تشکیل خواهند داد. مجموع توان این سامانه هیبریدی رقمی در حدود 750 اسب‌بخار تخمین زده شده است.

 

اگرچه تمامی این موارد در حد شایعه بوده و در این خصوص نمی‌توان نظری قطعی داد، اما تجهیز خودروهای خانواده M شرکت ب‌ام‌و به پیشرانه‌هایی قدرتمند مساله عجیب و جدیدی نیست. علاوه بر این، از آنجایی که ب‌ام‌و برنامه‌ای برای تولید X7 M ندارد، این شایعات را می‌تواند تا حدی قابل قبول دانست.

به احتمال قوی نسخه مفهومی یا تولیدی X8 در اواخر سال 2020 و پیش از تولید نسخه ام-پاور رونمایی شود. اگر این شایعات درست باشند، هنوز دو سالی تا تولید X8 زمان باقی است.

نظر دهید