شبکه‌های اجتماعی

هایما اس5 با پیشرانه 1.2 لیتری توربو به‌روز رسانی شد

هایما اس5 با امکانات جدید در چین

هایما اس5، شاسی‌بلند چینی است که بعد از فیس‌ لیفت اخیر آن در چین، در اقدامی جدید پیشرانه آن نیز به‌روزرسانی شده‌است، هرچند در این به‌روزرسانی جدید دیگر خبری از تغییر ظاهری نیست اما هایما این اتومبیل شاسی‌بلند خود را به آپشن های بیشتری مجهز کرده است.
پیش از این هایما اس5 از دو پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 122 اسب بخار و 1.5 لیتری با قدرت 163 اسب بخار بهره می‌برد، اما بعد از این به‌روز‌رسانی این کراس‌اوور چینی، یک پیشرانه توربو اقتصادی دیگر با ظرفیت 1.2 لیتری و با قدرت 148 اسب بخار به پیشرانه‌های آن اضافه شده است.
هرچند ظاهر و قطعات این خودرو به شکل قبل حفظ شده اما فهرستی از آپشن‌ها را به این اتومبیل افزوده‌اند که آن را ارزشمند می‌کند. سیستم چند رسانه‌ای مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم دید کامل اطراف خودرو و ترمز اتوماتیک تنها تعدادی از آپشن‌هایی است که این اتومبیل را کامل می‌کند.

بسیاری معتقدند هایما اس5 جدید در ابعاد و اندازه مشابه کیا اسپورتیج کراس کامپکت است. هایما شریک ایران خودرو در ایران است، پیش از این نسخه اولیه هایما اس5 از سوی ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شده و هم اکنون هایما اس5 مونتاژ شده در ایران از پیشرانه 1.5 لیتری برخوردار است. قیمت این اتومبیل در بازار امروز تهران 172,000,000 تومان اعلام شده است. هایما اس5 جدید با امکانات به‌روز شده در چین بیش از ده هزار دلار می ارزد.

نظر دهید


در همین زمینه