شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بائوجون یونهای
عرضه در دو نسخه هیبریدی و تمام برقی

 تصاویر رسمی از شاسی بلند کامپکت جدید بائوجون، با نام یونهای منتشر شده است. این خودرو بر روی پلتفرم تیان‌یو D ساخته شده و در دو نسخه هیبریدی و تمام برقی عرضه خواهد شد.

 

مشخصات ظاهری بائوجون یونهای

بائوجون یونهای از طراحی زیبایی با خطوط روان بهره می‌برد و در دو رنگ سفید و مشکی قابل سفارش است. همچنین، قسمت‌های زیادی از داشبورد، کنسول وسط و سایر قسمت‌هایی که به طور مکرر با آن‌ها تماس پیدا می‌کنیم، با روکش نرم پوشیده شده‌اند تا حس لوکس‌تری را به سرنشینان منتقل کند. از نظر تجهیزات، این خودرو به یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی برای راننده و یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی شناور برای سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز شده است و تمامی مدل‌ها به صورت استاندارد به ۸ بلندگو و یک آمپلی‌فایر مستقل مجهز هستند. علاوه بر این، به گفته شرکت، این خودرو به سیستم تهویه مطبوع خودکار دولایه مجهز شده است که می‌تواند دمای کابین را به طور خودکار بر اساس دمای بیرون، تابش نور خورشید و سایر عوامل بین ۱۷ تا ۳۳ درجه سانتی‌گراد تنظیم کند. یونهای از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل از راه دور است و می‌توان از طریق آن سیستم تهویه مطبوع را روشن یا خاموش و یا دمای آن را تنظیم کرد. شایان ذکر است که صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه و گرمکن هستند و صندلی راننده دارای تنظیم برقی ۶ جهته و صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی ۴ جهته است.

 

حجم صندوق عقب این خودرو در حالت استاندارد ۵۶۷ لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۵۷۰ لیتر افزایش می‌یابد. همچنین، ارتفاع دهانه صندوق عقب ۱۷۹۵ میلی‌متر و فاصله آن از زمین ۷۵۷ میلی‌متر است که جابجایی بار را آسان می‌کند. علاوه بر این، خودرو دارای ۲۹ فضای کوچک برای نگهداری وسایل است.

از نظر طراحی بیرونی، بائوجون یونهای با جلوپنجره بسته، چراغ‌های جلو L شکل و ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل در قسمت پایین ظاهر متمایزی دارد. همچنین، سپر جلو کمی زاویه دار است که به خودرو ظاهری اسپرت‌تر می‌بخشد. به گفته شرکت، چراغ‌های پایین این خودرو می‌تواند در فاصله ۳۰ متری ۸ لاین رانندگی را روشن کند و چراغ‌های بالا نیز می‌توانند مسافتی بیش از ۱۷۰ متر و ۶ لاین رانندگی را روشن کنند. شایان ذکر است که هنگام چرخش، چراغ‌های مه‌شکن به طور خودکار روشن می‌شوند و عرض نور آن‌ها از ۴۵ درجه به ۷۰ درجه افزایش می‌یابد که دید راننده را در هنگام پیچیدن بهبود می‌بخشد. قسمت عقب خودرو طراحی ساده‌ای دارد و چراغ‌های عقب یکپارچه به آن ظاهری مدرن‌تر بخشیده‌اند.

ابعاد این خودرو به ترتیب 1608*1880*4541 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۰ میلی‌متر است.

 

مشخصات فنی بائوجون یونهای

از نظر پیشرانه این خودرو در دو نسخه هیبریدی و تمام برقی عرضه خواهد شد. نسخه تمام برقی آن به یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 201 اسب بخار مجهز شده است و برد آن در چرخه CLTC به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد. نسخه هیبریدی آن به یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و یک موتور الکتریکی مجهز شده است. همچنین، نسخه هیبریدی این خودرو به سیستم هیبریدی لینگ‌شی مجهز شده است و برد تمام برقی آن در چرخه CLTC به ۱۴۰ کیلومتر می‌رسد. برد ترکیبی آن نیز می‌تواند به ۱۱۰۰ کیلومتر برسد و مصرف سوخت آن در حالت تنها بنزینی و در چرخه WLTC به ۴.۹۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

بائوجون یونهای در سه ماهه سوم سال جاری روانه بازار خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه