شبکه‌های اجتماعی

لوگوی جدید رنو رونمایی شد
Automobile Farsi - Renault new logo 2021

به عنوان بخشی از برنامه رنولوشن

 

رنو از لوگوی جدید خود رونمایی که تا پایان سال جاری با مگان تمام الکتریکی به صورت رسمی برای محصولات جدید این شرکت استفاده خواهد شد. لوگوی جدید رنو، پیروی مدی که از سال گذشته دامن‌گیر خودروسازان شده، فرمی ساده، تخت و خطی به خود گرفته است. پیش از رنو نیز شرکت‌هایی مانند فولکس واگن، جنرال موتور، کیا، نیسان، پژو و ... به این جریان پیوسته بودند.

 

     بخوانید -> لوگوی جدید پژو رونمایی شد

 

     بخوانید -> کیا موتور از لوگوی جدی خود رونمایی کرد


رنو یک خودروساز فرانسوی است که در سال 1899 توسط سه برادر به نام‌های لوئیز، مارسل و فرناند تاسیس شد و از آن زمان این سیزدهمین لوگویی است که توسط این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

AutomobileFa Renault logo history
لوگوی جدید رنو در حقیقت تفسیری تازه از همان لوگوی لوزی چهار وجهی قبلی است که به گفته این شرکت فرمی مدرن‌تر از قبل با ارائه مفهوم حرکت پیوسته و ارزش‌آفرینی طراحی شده است. این لوگو که در حقیقت با تاکید برا خطوط بیرونی لوگوی قبلی شکل گرفته، به نشان رنو در دهه 70 میلادی نیز شباهت زیادی دارد با این تفاوت که در آن از خط‌های کم‌تری استفاده شده است. لوگوی جدید رنو پیش از این نیز در رنو 5 کانسپت به نمایش در آمده بود.

لوکا دو میو، پس از تصدی مدیرعاملی رنو از برنامه استراتژیک رنولوشن این شرکت رونمایی کرده بود که یکی از برنامه‌های رونمایی از لوگوی جدید رنو و تحول طراحی محصولات این شرکت بود. رنو قصد دارد در چهار سال آینده 14 محصول جدید رونمایی کند که هفت مدل از آن‌ها کاملا الکتریکی خواهد بود.

 

AutomobileFa Renault 5 Prototype

 

 

نظر دهید


در همین زمینه