شبکه‌های اجتماعی

سوزوکی آلتو جدید معرفی شد
Automobile Farsi - Suzuki Alto

نسل نهم و مخصوص بازار ژاپن

 

 

سوزوکی اولین تصاویر از هاچ‌بک جدید آلتو را که مخصوص بازار ژاپن تولید می‌شود را منتشر کرد. این نهمین نسل از مدل آلتو است که تاکنون تولید شده است. هنوز اطلاعات کمی در مورد مدل جدید سوزوکی آلتو منتشر شده اما بر اساس تصاویر منتشر آلتو به طور کامل در طراحی دستخوش تغییر شده است.

 

شاید تغییرات اصلی در طراحی مدل قبل و نسل نهم سوزوکی آلتو مربوط به سبک جلوپنجره جلو و تغییر در نوع طراحی آن، گردتر شدن چراغ‌های جلو و کاهش زاویه شیشه جلو است. همچنین طراحی عقب سوزوکی آلتو به طور کامل تغییر کرده و در فضای جانبی بدنه زاویه پنجره‌ها و طراحی آن تغییر کرده است.

 

طول و عرض سوزوکی آلتو جدید تغییر نکرده و به ترتیب 3395 و 1475 میلی‌متر هستند اما ارتفاع این هاچ‌بک مخصوص بازار ژاپن 1525 میلی‌متر است که 50 میلی‌متر بلندتر از نسل قبل از خود است. در داخل اتومبیل از نظر طولی نسبت به نسل قبل 25 میلی‌متر فضا کوچک‌تر شده اما 45 میلی‌متر ارتفاع بیشتری را اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

 

سوزوکی آلتو ویژه بازار ژاپن طراحی شده و با ماروتی سوزوکی آلتو موجود در بازار هند متفاوت است. نسل جدید آلتو به یک پیشرانه بنزینی 660 سی‌سی و یک ژنراتور استاتر مجهز شده است که بک پیشرانه هیبرید ملایم را شکل می‌دهند. سوزوکی هنوز اعداد مربوط به این پیشرانه را منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد نسبت به نمونه بنزینی، مصرف کم‌تری داشته باشد. آلتو جدید به سیستم‌های دستیار راننده ADAS شامل ترمز خودکار اضطراری، هشدار برخورد از جلو هشدار خروج از خط مجهز شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه