شبکه‌های اجتماعی

جزییات تازه از پرچم‌دار جدید مرسدس بنز
Automobile Farsi - 2021 Mercedes Benz S Class

مرسدس-اِی‌ام‌جی S63e بیش از 800 اسب بخار قدرت دارد

مرسدس بنز S کلاس به زودی رونمایی خواهد شد و هر روز جزییاتی تازه از آن منتشر می‌شود. در تازه‌ترین خبر از پرچم‌دار جدید مرسدس بنز به نسخه S63e AMG آن اشاره دارد که از پیشرانه‌ای هیبریدی نیرو می‌گیرد.
به موازات این که مرسدس بنز، S کلاس جدید را آزمایش می‌کند و تیزرهای آن را منتشر می‌کند، تعداد انگشت‌شماری از خبرنگارهای خودرویی این فرصت را داشته‌اند که نسخه‌های گوناگون پرتوتایپ آن را آزمایش کنند. در این آزمایش‌ها، آن‌ها جزییات جذابی از S کلاس جدید و نسخه‌های گوناگون آن کشف‌ کرده‌اند.
به گزارش مجله Car، قوی‌ترین نسخه S کلاس جدید S63e نام دارد و قدرتی بیش‌تر از 800 اسب بخار تولید می‌کند. شیفته‌های مرسدس بنز به این موضوع پی برده‌اند که این نسخه به یک موتور 4 لیتری V8 تویین توربو با خروجی 603 اسب بخار مجهز است و در کنار آن یک موتور الکتریکی 201 اسب بخار نیرو به چرخ‌های عقب نیرو می فرستد. در مجموع این دو موتور قدرتی حدود 804 اسب‌بخار برای S63e تولید می‌کند و در زمانی کم‌تر از 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که عددی شگفت‌انگیز برای سدانی در این اندازه است.

 

جزییات دیگر نشان می‌دهد که یک نسخه غیر هیبریدی از S63 نیز ارائه خواهد شد. نسخه لوکس‌تر می‌باخ S650 نیز با یک موتور V12 ارائه خواهد شد.
مرسدس به تازگی اعلام کرده که محور عقب این S کلاس جدید نیز قابلیت فرمان‌پذیری دارد تا شعاع گردش آن را کاهش دهد، به گونه‌ای که نسخه محور بلند آن در کم‌تر از 11 متر دور می‌زند. مرسدس بنز S کلاس جدید با یک دستیار پارک فعال عرضه می‌شود که به دوربین 360 درجه مجهز است.
مرسدس بنز S کلاس 2021 روی سیستم تعلیق ای-اکتیو بادی کنترل بنا شده که با تشخیص احتمال برخورد از کنار، بدنه خودرو را کمی بالاتر می‌برد، درست مانند سیستمی که در نسل جدید آئودی A8 با کار رفته است.

نظر دهید