شبکه‌های اجتماعی

با ام‌جی RX5 پلاس آشنا شوید
Automobile Farsi - 2020 Roewe RX5 Plus

کراس‌اوور کوچک سایک به روز شد

سایک موتور چین نخستین عکس‌های روئی / ام‌جی RX5 پلاس را منتشر کرد. این نسخه در حقیقت فیس‌لیفتی است که برای میانه عمر این محصول در نظر گرفته شده تا بتواند سهم خود را از بازار حفظ کند. با این حال تغییرات ظاهری قابل توجهی را تجربه کرده و برای رونمایی در ماه ژوئن 2020 آماده شده است.
ام‌جی RX5 به لطف عرضه محدودش توسط خودروسازی فردا، تا اندازه‌ای برای ایرانی‌ها آشنا است. اکنون با گذشت چند سال از عرضه آن و رسیدن این خودرو به میانه عمر خود، سایک موتور تغییراتی را برای حفظ جذابیت در آن ایجاد کرده است. سایک موتور این محصول را در برخی بازارها با نشان ام‌جی و در برخی دیگر با نشان Roewe عرضه می‌کند.
در نمای جلوی ام‌جی RX5 پلاس، جلوپنجره به طور کامل متحول شده و بافت الماس گونه به خود گرفته است. نشان روئی در زمینه تیره قرار گرفته، چراغ‌ها طراحی خشن‌تری نسبت به گذشته دریافت کرده‌اند و یک نوار زرد رنگ بالای جلوپنجره تعبیه شده است. این نوار را در نمای کناری، پایین درها نیز می‌توان مشاهده کرد.
در نمای عقب نیز چراغ‌های چندضلعی با طرح و گرافیک تازه مشاهده می‌شود که به وسیله یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند و در میان آن‌ها حروف Roewe با فاصله از یکدیگر قرار گرفته است.
هنوز به صورت رسمی ویژگی‌های فنی ام‌جی RX5 پلاس منتشر نشده است. با این حال احتمالا پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر که در نسخه کنونی استفاده شده، قدرت این کراس‌اوور کوچک را تامین کند. یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه با این موتور جفت می‌شود. برای اطلاعات بیش‌تر باید تا زمان رونمایی رسمی این مدل منتظر ماند.

نظر دهید


در همین زمینه