شبکه‌های اجتماعی

سه غایب بزرگ آلمانی در دیترویت 2019
روتیتر

مرسدس بنز اولین خودروساز آلمانی بود که انصراف خود از شرکت در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 را عالام کرد.پس از آن ب‌ام‌و نیز همانند رقیب سنتی خود تصمیم گرفت در این نمایشگاه بین المللی حضور پیدا نکند. حال خبر می‌رسد که آئودی نیز به مرسدس بنز و ب‌ام‌و پیوسته و برنامه‌ای برای شرکت در دیترویت 2019 ندارد. با توجه به بی‌میلی این برندهای صاحب نام آلمانی، احتمال دارد شاهد یک نمایشگاه خلوت و کم رونق در ژانویه آینده باشیم. اگر چه این اتفاق اصلا خوشایند نبوده و برخی دست‌های پشت پرده را عامل اصلی بدانند، اما تعداد بالای نمایشگاه‌های برگزار شده در ماه ژانویه دلیل اصلی این موضوع اعلام شده است.
با توجه به فراگیری فناوری‌ها و تجهیزات الکترونیکی در صنعت خودرو، شرکت‌های خودروساز گاه تصمیم می‌گیرند جدیدترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در ماه ژانویه و درست پیش از دیترویت برگزار می‌شود حضور پیدا کنند. در این صورت شرکت در نمایشگاه دیترویت که تنها چند روز با CES فاصله دارد، دیگر چندان توجیه پذیر به نظر نمی‌رسد.
بر اساس شنیده ها ظاهرا دست اندرکاران نمایشگاه دیترویت قصد دارند تاریخ برگزاری آن را تغییر دهند. اما نکته مساله ساز اینکه در طول سال چند رویداد خودرویی دیگر هم در ایالات متحده و هم در سایر نقاط جهان جریان پیدا می کنند و تداخل با آنها می تواند باز هم مشکلاتی را بوجود بیاورد.نمایشگاه دیترویت در سال 2019 و در روزهای12 تا 27 ژانویه برگزار خواهد شد. خوشبختانه آن طور که آئودی، ب‌ام‌و و مرسدس بنز اعلام کرده‌اند، این سه خودروساز در سال 2020 به دیترویت بازگشته و آخرین مدل‌های مفهومی خود را در آن معرفی خواهند کرد.

 

منبع: دیجیاتو

نظر دهید


در همین زمینه