شبکه‌های اجتماعی

موج تغییر برای سوزوکی محبوب

جیمنی 6×6 توسط «اتومبیل فارسی» طراحی شد

مدت زیادی از انتشار عکس‌های رسمی نسل پنجم سوزوکی جیمنی نمی‌گذرد، اما همین مدت کوتاه برای این خودروی کوچک کافی بود تا به خودرویی محبوب تبدیل شود. این محبوبیت موجب شده موجی از تغییرهای دیجیتالی روی سوزوکی جیمنی صورت بگیرد و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.
احتمالا چیزی که موجب شده نسل جدید جیمنی به سرعت محبوب شود و عکس‌های آن در شبکه‌های دست به دست شود، طراحی جعبه‌ای آن است. چیزی که شباهت بسیاری به مرسدس بنز G کلاس دارد و می‌تواند حس و حالی مشابه آن را برای افراد با بودجه کم‌تر به همراه داشته باشد.
سوزوکی همواره جیمنی را در نسخه‌های گوناگون مانند ون، کانورتیبل، پیکاپ و ... عرضه می‌کرد، اما آخرین نسل آن که از سال 1997 در حال تولید است، تنها در دو گونه عرضه شد. رندرهای منتشر شده‌ای که نسخه‌های دیگر سوزوکی جیمنی را پیش بینی می‌کنند، تیم مجله اینترنتی «اتومبیل فارسی» را نیز بر آن داشت تا ایده‌های ذهنی خود را به صورت دیجیتالی به تصویر بکشند و جیمنی را به یک پیک‌آپ 6×6 تبدیل کنند. احتمال این که سوزوکی برنامه‌ای برای تولید چنین نسخه‌ای از جیمنی داشته باشد نزدیک به صفر است، زیرا نسخه معمولی جیمنی به اندازه کافی در مسیرهای بیرون جاده‌ای کوچک و چابک است. با این حال سوزوکی جیمنی 6×6 می‌تواند به گزینه‌ای جذاب و در دسترس برای کسانی که توان خرید برابوس G63 AMG 6x6 را ندارند تبدیل شود.
سوزوکی قصد دارد نسل جدید جیمنی را در پنجم ژوئیه 2018 (14 تیر ماه) رونمایی کند و برای آن یک پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربو در نظر گرفته است. ویژگی قابل توجه دیگر جیمنی نمایش‌گر آن است که آن را به خودرویی با تجهیزات مدرن تبدیل کرده است.

نظر دهید


در همین زمینه