شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - IM L6
سهولت پارک کردن

 یک ویدئوی کوتاه از یک خودروی IM Motors از سایک که به صورت عرضی وارد پارک می‌شود، توجه همگان را به خود جلب کرده و بحث و گفتگوهای گسترده‌ای را برانگیخته است.
این فیلم یک زن را نشان می‌دهد که در حالی که یک دسته گل در دست دارد، از یک خودروی آزمایشی IM Motors خارج می‌شود. پس از یک فشار ملایم برای بستن درب خودرو، سدان به راحتی به صورت عرضی وارد یک جای پارک می‌شود. این حرکت عرضی روان، که با چرخش چرخ‌های جلو و عقب در جهت‌های مختلف انجام می‌شود، با چرخش معکوس چرخ‌ها و کنترل دقیق گشتاور تسهیل می‌شود.

 

AutomobileFa IM L6 2 14030605

 

تکنولوژی پشت این نوآوری، شاسی دیجیتال IM Motors است. این سیستم پیشرفته حرکت خودرو را در سه محور با شش درجه مدیریت می‌کند، که به خودروی IM L6 اجازه می‌دهد تا به راحتی پارک موازی انجام دهد و طول جای پارک مورد نیاز را ۱۱% کاهش می‌دهد، که این امر برای رانندگان تازه کار بسیار مفید است.

یکی از اجزای اصلی این قابلیت، سیستم فرمان پذیری چهار چرخ L6 است که چرخ‌های عقب را به طور قابل توجهی می‌چرخاند و امکان یک "حرکت خرچنگی" مورب را فراهم می‌کند. این سیستم با شعاع چرخش ۴.۹۹ متر، پارک کردن در فضاهای محدود را آسان‌تر می‌کند. این حرکت عرضی خرچنگی یک جهش قابل توجه در فناوری خودرو است. این نوآوری یک معیار جدید در فناوری رانندگی هوشمند است که سهولت پارک کردن در مکان‌های تنگ را متحول می‌کند و زمینه را برای پیشرفت‌های آینده در قابلیت مانور خودرو فراهم می‌کند.

 

 

IM MOTORS

 

 

نظر دهید


در همین زمینه