شبکه‌های اجتماعی

تولید کراس اوور GAC چین با برند دوج
اتومبیل فارسی - گک GS5

جهت فروش در بازار مکزیک

 

 

گک موتور به زودی شاسی‌بلند GS5 را به بازار مکزیک عرضه می‌کند این اتومبیل در مکزیک با نام دوج Journey به فروش خواهد رسید.


اوایل ماه سپتامبر پیش نمایشی از این خودرو منتشر شده بود، خودرویی که با نام ترامپچی GS5 در بازار چین به فروش می‌رسد و قرار است با برند دوج در مکزیک عرضه شود.


این شاسی‌بلند در کارخانه هانگژو در شرق چین ساخته شده و با سرمایه گذاری مشترک GAC و Stellantis به مرحله تولید رسیده‌ است. در این قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک، اتومبیل‌هایی همچون جیپ گرند کامندر، کامپس، رنه‌گید و چروکی را در چین تولید می‌کند.


گک تایید کرده 770 دستگاه از GS5 را در این هفته به مکزیک صادر کرده و انتظار می‌رود تا سال پایان سال 2021 میلادی بیش از 4000 دستگاه از این مدل به کشور مکزیک وارد شود.


کگ GS5 از نظر ابعاد و اندازه 4695 میلی‌متر طول، 1885 میلی‌متر عرض و 1726 میلی‌متر ارتفاع دارد و همچنین فاصله دو محور این اتومبیل 2710 میلی‌متر است. همچنین گک GS5 که با برند دوج در مکزیک عرضه خواهد شد از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 150 اسب‌بخار و گشتاور 234 نیوتن‌متر بهره می‌برد به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز است.


گک در بیانیه‌ای اعلام کرده که قصد دارد روابط خود را با Stellantis تقویت کرده و به بررسی بازار مکزیک و کشورهای همسایه آن برای عرضه محصولات بیشتر بپردازد.


در حالی که استلانتیس به زودی مدل جدیدی را با برند دوج در مکزیک به فروش می‌رساند. اما شرایط کلی استلانتیس و سرمایه‌گذاری مشترک آن با GAC چندان خوب نیست. در حقیقت، کاهش فروش این خودروساز را مجبور کرده یک از دو کارخانه خود در گوانگژو را تعطیل کند. 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه